Årets sista dag !

Ja då har snart 2007 gått ur tiden och 2008 vankas.
Man kan börja sumera året som har gått.
Den blå regeringen har gjort det näst intil omöjligt att bli sjuk eller arbetslös , man sparkar på dom som redan ligger ner.Man hade feta lovord och valfläsk att man skulle satsa på vården och skolan men jag har fan i mig inte märkt något i alla fall.
Skinheads Reinfelt blir bara dummare och dummare för varje  gång han utalar sig.
Jag hoppas och tror att det svenska folket fick fick sig en näsbränna när man röstade fram dessa blåa kräk.
Sen till sportåret.
Svenska landslaget klarade åter igen att kvalificera sig till ett stort mästerskap och det skall man vara väldigt nöjd med ! för det har ju inte varit direkt någon champange fotboll.
Men att ta sig dit är bra det nu får vi se om vi kan överleva i EM också.
Medalj skulle smaka mumma.
GAIS klarade sig kvar i allsvenskan vilket var bra men nu vill jag se lite förändringar i tabelläget.
Det är jobbigt att vara GAISare för man får lida så mycket under året, locecvarning i varje match.
Sen var det ju inte så roligt att IFK Ankeborg vann sm guld , jag kunde ha unnat vilken annat lag som helst att vinna men inte dom.
Sen går vi vidare till såpa året.
Idol som vanns av Marie Picasso kommer förmodligen som alla andra idolvinnare att vara bortglömd om två år.
Hör man tex något om Agnes , Daniel mfl , nej inte speciellt mycket.
Bonde söker fru , hmm hur kan man vilja vara med där ?
Men Fredrik var ju den som var roligast i alla fall jag skrattade gott dom få gånger som jag såg på programmet.
Han unnar jag att hitta käleken.
Sen har vi lyxfällan.
Där två stycken pajasar till programledare vänder ut och in på människors liv, visst det är frivligt men att håna , förnedra folk  officiellt i tv är inte annat en patetiskt.

Till sist !

Jag hoppas på ett bättre 2008 för min egen del jag hoppas att VIK klarar sig kvar i div 4 att GAIS vinner sm guld, att HV vinner sm guld, att jag och min familj kommer att må bra, att Carro slutar röka, att snuset sänks(det är rån just nu) att det blir en röd regeringen nästa gång det är val, att Ebba Grön och Ksmb gör comback., att  vi får en varm sommar, att jag kommer under 10 i handikapp med golfen, att jag vinner massor av pengar, att jag får ett fast jobb, ja det var lite vad jag önskar mig 2008 ha det bra och fira ny år riktigt hårt !

GOTT NYTT ÅR !

Mvh Blomman

Postat av: carro

Du är rolig du :P Du tycker att jag ska sluta osså hoppas du att snuset sänks i pris, HAHA :D Hoppas ni har det bra!!

2007-12-31 @ 13:38:52
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Tack för priset som årets rokkie carro ha ha.
Tråd och nål SKÅL !

2007-12-31 @ 16:34:04
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: sonen

jävligt roligt farrsan gott nyttår å skål (hick)

2008-01-01 @ 04:09:46
Postat av: Blomman

Det sammma Ewa.

2008-01-01 @ 20:51:43

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: