Det meningslösa våldet !

Nästan varje dag i tidningen kan man läsa om det meningslösa våldet.
Unga killar som har blivit nersparkade , rånade, misshandlade.
Hur lågt kan folk sjunka igentligen?
Ja fan vet !
Jag läste om en kille som dom hade slagit ner , för att sen stå och hoppa på killens huvud.
Han dog !
Sen när det blir rättegång så nekar dom trots att det finns vittnen till händelsen.
Man blir inte klok av det.
Sen har vi har dom så kallade stureplans proflierna.
Dom våldtog en ung tjej, körde upp tv dosan i muffen slog henne osv.
Vad fan är det för yngryggar igentligen.?
Ja fan vet !
Sen har vi dom där som rånade och mördade två ensamma pensionärer i deras hem för en spottstyver.
FINNS DET INGEN MORAL LÄNGRE !
Att ge sig på gamla  människor är för ynkligt.
Till sist dom värsta av dom alla .
Dom två nazzesvinen som misshandlade en man i rullstol, strödde salt i såren när dom hade slagit honom, sparkade på honom , spottade på honom kränkte honom osv .
Dessutom lämnade dom honom allvarligt skadad  för att sen komma tillbaka för att fortsätta misshandeln.
Man mår illa så att man kan spy.
Jag undrar kommer det att bli en upptrappning av det meningslösa våldet.?
Jag tror tyvär att det är så.
Lagen måste ses över och vi kanske måste ha strängare straff för dom grova våldsbrotten.
För dessa människor som gör sånt här tror att dom lever i någon fanatasi värd eller en dålig Bruce Lee film.
Det är lite coolt att göra en hoppspark i ansiktet på någon som man dessutom filmar så man kan lägga ut den på nätet.
Jag hoppas inerligt att  våra makthavare fattar vart vi är på väg i samhället för det ser ut att gå åt helvete.

GÖR NÅGOT NU STOPPA DET MENINGSLÖSA VÅLDET  !


Mvh Blomman

Postat av: Gurkan

Jag håller med dig blomman.Det är för jävligt hur folk beeter sig.Nazzesvinen skulle låsas in och aldrig komma ut något mer!

2007-12-12 @ 13:35:18
Postat av: Maria Johansson

Du skiver mycket bra på din blogg Blomman.
Dey är inte så många bloggare som har vettiga åsikter.

2007-12-13 @ 06:49:45
Postat av: Lena E

Jag håller med Maria ! Du skriver om viktiga saker och det skall du ha kredd för.Men ibland är du för tuff t.ex som du skrev om Bella. Men jag håller med dig om en del.

2007-12-16 @ 10:44:45

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: