Hade detta varit trovärdigt ?

Jag är en 44 årig kille som tjänar miljoner på mitt bloggande.
Jag umgås bara med kändisar, äter på resturang varje dag, och självklart är det bara oxfile´ som gäller.
Jag köper bara Johan Lindeberg kläder, och har en sviiiiiindyr mercca.
Mitt liv går ut på att vara snyggast, bäst och ha mest kompisar i hela världen.
Jag umgås inte med arbetarklassen för dom knarkar inte.
Utan jag trivs bäst på stureplan, där kokainet flödar så jag får känna mig riktigt het.
Alla brudar ser mig som en gud som är född till en "superälskare" och alla brudar återkommer gång på gång.
Nej nu har jag inte tid att sitta här och blogga utan jag skall träffa Bindefelt och grabbarna , för en skön golfrunda på Sveriges "dyraste" golfbana.
Innan det skall vi nog dra i oss ett par glas av gula änkan!, billigt men det får duga.
Ärligt talat om jag hade menat det ni just läste hade detta varit trovärdigt?
Nej knappast !
Så Bella sluta ljuga, släpp sargen och kom in i matchen och kom in i verkligheten.
Du är ingen kändis , du umgås inte med dom som du säger att du gör.
Utan du är en 17 årig tjej med lite för livlig fantasi !'

Mvh Blomman

Postat av: Oskar

Ha ha ha blomman !bara ge dom där moderat ungarna! ha ha ha.

2007-12-04 @ 08:25:02
Postat av: Putte

Fan vad rolig du är blomman!Vem är Bella föresten ha ha.....

2007-12-04 @ 12:54:17
Postat av: Lena

Ja det var på tiden som någon sa sanningen om den idioten.

2007-12-04 @ 13:27:35
Postat av: Gurkan igen

Tror inte att det skulle vara så troligt ha ha.

2007-12-04 @ 14:43:43

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: