Fy fan vad jag hatar att raka mig !

Jag är självklart ingen älskare av att ha skägg.
Men lika förbannat låter jag det växa tills paniken börjar att komma att jag måste raka mig.
Men varför kan jag inte raka mig varje dag i stället så blir det inte så ångest laddat nej för att det är så förbannat tråkgt att raka sig.
Tjejerna gnäller om mensverk men dom skulle ha en redig skäggväxt att ta hand om så skulle dom få se hur det är att vara man.
När det gäller mig så tycker jag att det är jätteskönt att vara lika slätrakad i ansiktet som Peter Svartling är på kolan.
Men det är just det att det tar sådan tid.
Dessutom så skär jag mig väldigt lätt och hur kul är det att se ut som en blodig köttbit i fejan ?
Nej inte så kul.
Då väljer jag hellre att se ut som en skogstammefan i ett par veckor en att raka mig varje  dag.
Men när det har gått ett par veckor så börjar det att klia och klia vilket gör mig helt galen.
Då kommer paniken nu måste jag raka mig.
Detta har blivit ett problem för mig att jag väntar så jäkla länge innan rakgrejerna kommer fram men till sist så måste jag ju då det kliar så man får exem.
Gud är ond som skapade mannen med skägg tycker jag.
Därför kommer här en historia från verkligheten.
Ett tag var jag med i mc klubb och åkte hoj hade en fin chopper.
Jag köpte hela mc grejen.
Skinväst , rakad på huvet och givetvis ett jätteskägg som till och med gick att fläta.
Min fru klagade jämt på att jag skulle raka mig men jag totalvägrade så klart.
På sommaren sen åkte vi på semester till Falkenberg och Ewas lillebror Jimmy var med.
En dag när Ewa skulle åka och handla sa Jimmy! tänk om du skulle raka av dig skägget och se om hon märker något.
Efter en viss tvekan åkte rakgrejerna fram.
Ewa kom tillbaka och jag och Jimmy satt och snackade.
Men efter 10 minuter sa Jimmy , nej om man skulle ta och raka sig.
Ingen reaktion från frugan.
Efter 40 minuter kunde inte jag hålla mig utan gick fram och ställde mig framför henne och sa , märker du inget?
Nej vadå sa hon och tittade.
Men efter lite stund så brast hon ut i skratt !  men herregud du har ju rakat dig.
Grattis svarde jag.
Vad blir då kontentan av detta?
Jo att man skall inte odla det i ansiktet som växer vilt i röva.

Mvh Blomman

Postat av: Chrester

Ha ha ha ha ha .

2007-11-27 @ 16:16:06
Postat av: #17

Det finns en anledning till att du alltid ser mej i skägg Hahahah

2007-11-27 @ 16:42:22
Postat av: Generalen

Den var roligt blomman ha ha.

2007-12-04 @ 13:46:17

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: