Nu skall man bli bloggare också *s*

Hej på er .
Jag skall utveckla denna sidan med min dotter Caroline som är expert på detta.
Genom att jag är näst intill dyslektiker så stavar jag som en kratta kan inte bygga meningar osv men what a fuck.
Alla kan inte vara svensklärare.
Hoppas ni kommer att gilla denna blogg.Mina intresen är punkmusik.golf, innebandy, min särbo Ewa. killar som polare.GAIS. mina barn min hund Zorro.Har inga fördomar , förutom svin som antastar  mig anonymt,
Min pappa dog 28/8 så jag skall gadda min insida av armen med ett kors. Som det kommer att stå en del.När mamma går hädan så få hon sitt kors på den den andra armen.
Förövrigt gillar jag inte IFK Göteborg.

Postat av: Blomman

Testar hur det är att skicka ett medelande.

2007-11-24 @ 12:28:45
Postat av: El Capitan

Det var som fan...har du gett dig ut i blogg-svängen med?! Nu har man ju inte en chans att komma undan...haha. Jag kommer inte ihåg vilken msn-adress du hade, men jag finns på [email protected].
Kolla in min blogg...inte så mycket skrivet...men ändå...hehe...ses på måndag!
Rock On!!

2007-11-25 @ 03:02:39
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Blomman

Man tackar släggan för besöket.
Glömde skriva min bloggadress på din sidan men det kommer.

Postat av: Cella

Detta var ju en trevlig sida att titta på. Håller med dig om din syn på hur man bygger och spela innebandy. Det var en av anledningarna till att jag ville att du skulle komma till oss i VIK. Lycka till i nästa match. Glöm inte att kopiera häftet jag bad om. //Cella

2007-11-25 @ 20:17:48
Postat av: Blomman

Tack cella och tack för besöket.
Jag skall se om jag kan hinna med det i veckan att kopiera det.

2007-11-25 @ 20:31:47
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: