Så vackert innebandy kan vara !

Jag driver en sidan som heter Ligan och den handlar om div 3 i Småland.
Annledningen till att sidan skapades var att jag tyckte att vårat förbund inte brydde som om div 3 som är våran högsta diskriktserie på herrsidan.
Det började lite på skoj i liten skala men den har utvecklats enormt och är mycket uppskattad av klubbarna som spelar där.
En del har ju åkt ur Ligan och en del nya har tillkommit men alla säger likadant synd att inte alla divisioner har sådan sidor sicket drag det skulle bli i innebandy Sverige.
Visst tuggas det en hel del på sidan! och alla inläggen är la` inte helt nyktra men  gästboken håller ganska högt i tak och går man över gränsen så raderas det.
Men jag tycker generellt att dom flesta sköter sig trots allt.
Idag den 25/11 var jag tittade på matchen mellan 1an Hovslätt , och 2an Tranås och vilken match det blev.
Hovslätt dominerade stort i två perioder och ledde med 4-2 men sen kom en makalös vändning av Tranås.
Som vinner matchen med 5-7 på bortaplan.
Man vägrade helt enkelt att inte ge sig och visade på en fin lagmoral där alla jobbade för varandra.
Och det är de jag menar med rubriken att innebandy kan vara så vackert, när lagen kämpar mot varandra och matchbilden svänger lika mycket som regeringen gör.
Man var helt tagen av den sista perioden.
Grattis säger jag till Tranås och till Hovslätt kom igen nu i nästa match och ta lärdom om vad lagmoral handlar om, så blir det säkert en seger i nästa match.
Jag njöt av tillställningen i alla fall.
adressen till ligan är www.laget.se/DIV3LIGAN.
Gör ett besökt det är det garanterat värt.

Mvh Blomman

Postat av: Släggan

Hahaha...du skriver riktigt bra inlägg! Fortsätt så! Det inlägget om Idol-Daniel...håller med dig...det är helt jäkla sjukt att de största dagstidningarna kan lägga ner så mycket energi på sånt nonsens! Kusligt!
Ses på onsdag!

2007-11-26 @ 19:47:45
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Blomman

Ja du släggan visst är vår värld grym specielltmot idol Daniel.
Men jag tror han blir poppis en då.
Det visade ju Darin.

2007-11-26 @ 23:13:54

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: