Jag vill också ha snuskbrev !

Blondinbella måste vara lyckligt lottad att få snuskbrev och att folk flåsar i  luren, tänk om det kunde hända mig.Fan jag vill ha tjejer som snuskar sig i min telefon och lite heta brev det hade inte varit fel*s*Men sånt kan en annan bara drömma om.Jag måste bo på fel sida Sverige, för i Stockholm så råkar dom ut för allt våra så kallade "kändisar"Linda Rosing har blivit trakaserad sexuellt, nej men stackars sate, undrar vad det beror på hmm.Carolina Grynnig har också blivit det  hmm undrar vad det beror på?Utgör man sig för att spela på sex , jag då kan man lugnt räkna med att sånt händer. Visst det är inte rätt men som man bäddar får man ligga.Jag tror att inget av dessa trakaserier hade hänt om man utgick med att vara en så kallad normal person som inte spelade på sex.Jag kan ha fel men det är bara min teori.Tjejer skall få klä sig hur dom vill uppföra sig hur dom vill det är helt ok.Och jag tycker man skall va den man är.Men i vissa fall undrar jag.Blondinbella skaffar livakt för att som hon säger hon skall känna sig trygg , det är helt ok om hon nu känner sig hotad.Men jag tänker så här om hon är i Stockholm på andra sidan stan och råkar ut för något, hur i helvete skall han hinna dit ?Det blir bara lite löjligt..Använd truten till att snacka vettigt i stället för att utge er för sexbomber då kanske ni hade sluppit allt obehag.Förstå mig rätt nu.Jag tycker inte att killar har rätt att trakasera tjejer och spela på sexulla saker , men tyvär det är en del av vardagen.Man hör väldigt sällan att killar blir sexuellt trakaserade, och det måste ju bero på något.Jag tror så här att män generellt har lätt att ta till sexanspelningar för att verka överlägsna, och det ger en viss makt till killar.Nu säger jag inte att alla är sådana, men det skämtas vitt och brett om sex överallt.I omklädningsrum, på jobb osv, frågan är vad är sexuella trakaserier? Var går gränsen.Inte lätt att svara på.Men inte fan skulle jag behöva skaffa livakt om någon flåsade i luren, speciellt inte om hon var tjej !Då hade jag nog bara blivit glad !

Mvh Blomman

Postat av: Branne

Jag måste säga att du har väldigt intressanta åsikter. Ifall en tjej klär sig utmanande förtjänar hon då att bli våldtagen? Jag tror inte det är en brad pitt som flåsar i luren precis, hade du velat att kicki danielsson flåsa i luren på dig? Att du inte är rädd är ju en annan sak. Det är inte lika lätt att vara kvinna i samhället som man. Hemskt inlägg inte konstigt att kvinnor hatar män efter ett sånt här inlägg.

2008-04-18 @ 17:09:55
URL: http://branne.wordpress.com
Postat av: Blomman

Man får blott hata mig bara man älskar mig*s*Om Kicki Danielsson skulle flåsa i min lur slulle jag bli stolt, tänk att än kändis skulle ringa lilla mig*L*Skämt o sido men jag tror att du inte fattar min ironi i det hela.Jag hatar män som kränker och våldtar , enligt mig skulle man ta deras pungkulor och lägga i ett syreband.Men att Blondinbella skulle vara hotad är lika troligt som det finns snö i Sahara.

2008-04-18 @ 21:16:16
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Skulle vara syrebad.

2008-04-18 @ 21:19:07
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej dubbelmoral!

2008-04-18 @ 21:46:54
URL: http://sweetcherryblossom.blogg.se
Postat av: Blomman

Caroline vad menar du nu då ?

2008-04-18 @ 22:17:12
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: