Pappa jag vill ha en Italenare ?!

Dags för ämnet Blondinbella igen, många retar sig på att jag skriver om henne men what a fuck *s* Hon hade varit i Rimmini i Italien, den stackar hade fått en massa stålar på grund av oss bloggare. Så hon drog dit med ett gäng polare. Glad ihågen går hon på krogen, obs Nils var inte med. Hon stöter på ett gäng glada och överförfriskade Italenare, en del av dom står och dansar och tar på sig själva. Helt plötsligt får en av dom för sig att jag skall nog ta och taffsa på Blondinbella mellan benen. Sagt och gjort, så för han upp två fingrar mellan benen. Man frågar sig hur skulle detta kunna gå till igentligen ? Det var bara en som körde upp fingrarna i skrevet så hårt enligt henne själv att hon fick skador. Är detta sant är det för jävligt. Men jag tror inte att det var det, hon sa nu skall ´jag inte blogga mer på ett tag. Nu skall jag vila upp mig hos Nils, jo hej och hå två dagar senare skrev hon igen. Å  det är så synd om mig jag mår så dåligt. Men lika förbannat var hon med i Klick , Blondinbella talar ut om övergreppet. Varför i helvete skall man gå ut med en sådan sak? Hon säger ju sig vilja vara en förebild för unga tjejer, jo eller hur. En sån unge skulle jag inte vilja ha, som springer på klubbar , super med högern, Förebild jo in my ass. Jag skulle inte vilja ha en dotter som Blondinbella aldrig i helvete. En sådan ytlig människa kan jag vara utan, Nu är hon i full gång och skriver om att hon köpt upp hela Övik på pälsar, vore  det inte bättre att man hade skottpris på den där jävla människan.? Hon och Rienfeldt passar bra ihop. Hon kunde polera kålan på honom och han kunde serva henne på SPY BAR. Eller så kunde hon flytta hem till honom. och bli tjänstejon, men stackars dumhuvet hade aldrig klarat en vecka  med städning på egen hand. Hennes förebild måste vara General Lee , avskaffa inte slaveriet ytan utöka det. Då hade Gripenröw mått väl antar jag. Jag hoppas att jag någon gång skall få ett svar på ett mail från henne men hon har väl inte tid då manikyren tar för lång tid eller att hon skalll stå med krokiga ben och posera på någon jävla bild. Hade hon haft krokiga ben och hållt i hop dom så hade inget hänt henne i Rimmini.

Mvh Blomman

Postat av: Blackwater

Jag hör till dem som också regelbundet sågar aphjärnan. Dock vill jag påpeka att när det gäller General Lee så var han inte för slaveriet utan återvände enbart för att hela hans familj fanns i de regioner som nordstaterna hade för avsikt att klämma åt. Tvärtom har man i många fall, historiska sådana hävdat motsatsen, att han inte alls var speciellt förtjust i slaveriet. Och inbördeskriget handlade inte som många tror om att avskaffa slaveriet, det var en bifråga. Man ville istället klämma åt det jordbrukssamhälle som fanns i södern och industralisera det. Som vanligt en fråga om pengar. Slavarna fick det ju inte heller bättre i norr. De lynchades på öppen gata och möttes av nordstatarnas förakt för sin färg.

2008-08-11 @ 03:43:59
URL: http://www.blackwater.se
Postat av: Gabriella

Jadu, man spekulerar, visst gör man det. Men så länge hon tjänar pengar på saken verkar det juh vara lugnt lr nått..

2008-08-11 @ 23:38:57
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Postat av: Duncan

Jag har läst en aning på denna omtalade blogg och måste säga följande:

-Hon är rätt kul ändå, i sin lilla bubbla.

-Att hon är så populär, säger nog mer om de som

läser bloggen än om Bella själv. Lite sorgligt.

2008-08-12 @ 00:06:45
URL: http://duncanblomdal.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: