Rickard Claesson Gnosjö ,klar för JIK !

Detta var ju inte någon sensation som många tror. Rickard bor ju i Jönköping och hans spelstil kommer att passa bra i superligan. Jag är helt övertygad om att Rickard kommer att ta plats i JIK,s Alag. Han är snabb , stark har en tuff spelstil och har ett jävla målsinne. Han kan i princip gör mål bakom mål . Jag tycker att det är skitskoj att Rickard får den här chansen eftersom jag känner honom väl.så unnar jag verkligen honom det . Jag försökte att värva honom till Skillingaryd en gång i tiden men då valde han Värnamo i stället och blev poängspruta där. Men frågan är hur skall det gå för Gnosjö nu ? Ja det låter jag vara osagt men man har ju hört att om Classon skulle försvinna så skulle det försvinna fler men som sagt det är bara rykte, vi får se hur det blir med den saken. Men det skall bli mycket intressant att se hur det går för den gode Rickard. Jag hoppas av hela mitt hjärta att han skall lyckas, så Rickard här får du ett par råd av en rutinerad räv*s* Ta ingen skit av dom så kallade poliserna stå på dig, skjut i alla lägen, var ödmjuk , och ge alltid järnet på träningar och matcher, då är jag säker på att du når framgång. Ha det bäst Rickard så hörs vi framöver.


Mvh Blomman



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: