The lesbian landslag !

Efter ha offrat mig två dagar och kolla på damidrott. Så kan jag bara säga att detta var det sämsta jag har sätt. En del snackar om att jag vill ha samma lön som Zlatan, en del säger fy vad förbundet är orättvisa. Jag säger så här ni dam idrottare är inte  i samma division. Ni har inte den kapaciteten som krävs, konkurensen är inte det samma.Jag tror att mitt div 4a lag spöar svenska dam mästarna i innebandy med 10 mål.Så dålig är svensk damidrott.Det handlar inte om mulliga mansgrisar utan dom svenska tjejerna tränar för dåligt. Kolla alla som spelar i landslaget . Ni har inte kunnadet ni har inte tekniken, ni har inte inställningen som krävs. När tog ett svenskt landslag VM guld i en etablerad  lagidrott. ja i innebandy men annars? Jag skall inte såga damerna  men ni håller inte måttet. Carolina Kluft jo hej och hå i en gren som ingen bryr sig om Kallur ja den dagen hon tar medalj på ett stort mästerskap så skall jag ta av mig min keps. och hylla. Tyskland i kvarten 0-10 säger det mesta.Nu skall jag inte måla fan på väggen men jag brukar ha rätt. Dessa lesbian landslag snackar mycket men ingen visar vägen. Kolla Island hur många bor det där? men dom spöa våra veka småpjokar.Nej Sverige är sämst när det gäller. Nu kommer allter Blomman in, mina lag har varit bäst när det gäller.Varför jo mina lag har varit bra förberedda på det som komma skall. Man vinner inte en liga, utan bra träning , man vinner heller inte utan lite tur. Men mina grabbar har spottat blod,sen hur länge det räcker är en annan sak, men hellre falla med flaggan i topp en att  pussa en mustage prydd Annett Börjsson.Ni kan fundera vem det är ha ha.

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: