Vi fara till Sahara eller har dom svenskt kaffe på hotellet ?

Strax dags för sälskapsresan, denna klasika rulle har jag nog sätt säkert 200 gånger alla kategorier finns ed i den filmen. Jag tänker på krökarpolarna, som bara festar hela tiden, han som filmar med linsen på, tjejerna som letar kärleken,norrmannen som har alla fantastiska prylar, mygelmäklaren som blir av med 50 tusen. Ja den filmen innehåller allt. Nu skall man själv ut på resa och man får väl se vilken kategori man själv hamnar i.Jag skall då inte trycka på knappen i flyget och tro att juicen kommer från taket, utan att det kommer en snygg flygvärdinna och serverar . Jag efter en tung sommar med mycket jobb och dödsfall så skall det bli jävligt skönt att komma iväg,. det är nära nu kan man säga. Vädret i Tunisien är ca 37 grader varmt i skuggan, så det räcker ju en stund i alla fall. Och vattnet är varmt, så man lär la ´ inte kunna kyla av sig direkt. Men den stora frågan är har dom svenskt kaff på hotellet ?
Ha det bäst här hemma i gamla svedala och hoppas att ni trivs med regnet.

Mvh Blomman

Postat av: Mr Gnosjö

Ska du till Rimmini? -Kul

Har ett par underbara små "stekarställen" där. Bara hör av dig så delar jag mer än gärna med mig.



Bon Voyage



Mr Gnosjö

2008-08-22 @ 11:57:19
URL: http://www.gnosjo.blogspot.com
Postat av: Blomman

Om du kunde läsa så står det TUNISIEN! men dina vitlöksmarinerade musslor har kanske sprutat ner dina ögon.

2008-08-22 @ 16:10:37
Postat av: Blomman

Om du kunde läsa så står det TUNISIEN! men dina vitlöksmarinerade musslor har kanske sprutat ner dina ögon.

2008-08-22 @ 16:11:30
Postat av: Carro

hahahahahahaa.....

2008-08-22 @ 21:53:35
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Anno

Hej

2008-08-23 @ 10:11:36
Postat av: Jenny

Blomman - du har ironiskt nog vunnit min bok eftersom du skrivit i min gästbok. Vill du verkligen ha den eller ska jag lotta ut till någon annan?

2008-08-23 @ 17:44:56
URL: http://www.jennydahlberg.se

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: