Är det något jag hatar så är det vinter, snö och kyla !

Det har knappt börjat snöa innan jag börjar att gnälla. Men jag är en vinterhatare av stora mått. Julafton och nyårsafton är la´ helt ok men annars? Jag hatar vintern så mycket så jag tycker att en lag skulle införas att förbjuda snö och kyla. Det kan väl inte finnas någon människa som på fullaste allvar som  kan gilla denna hemska , mörka och för jävliga årstid. Bara att gå ut och skrapa bilen gör ju att man får ångest. För att inte tala om hur halt det är. Panchisarnas höftfrakturer ökar med typ 95 % på vintern jämfört med sommaren bara en sådan sak. Nej tacka vet jag sommaren tänk er varma sköna sommarkvällar, det är livet det. Om jag skulle vinna mycket pengar skulle jag defenetivt skaffa en bostad  i ett land som har värme på vintern, som jag kunde bo halva året. Gud så gött att kunna ha sommar året om. Nej jag funderar på att göra som Grinchen! han snodde julen eftersom han hatade julen så mycket jag får försöka att sno vintern ha ha. Ingen lätt uppgift direkt om man säger så. Vad tycker innebandyblommans läsare?  vad är bäst sommar eller vinter? lämna gärna en kommentar.  Men som tur är åker jag till Spanien 27/12 så jag slipper den här skiten åtminstånde en vecka i alla fall.

Mvh Blomman

Postat av: Magic

Utan vintern uppskattar man nog inte sommaren lika mycket.

2008-12-05 @ 09:49:51
Postat av: Blomman

Kanske inte men en då. Det fins anledningar till folk blir mer deppiga på vintern en på sommaren.

2008-12-05 @ 15:38:28
Postat av: Putte

Håller helt med dig Blomman, Ge oss lite värme o hopp....tänk en solstol en kall pilsner och 25 grader varmt och Fattijons i hörlurarna....

2008-12-05 @ 23:55:55
Postat av: Blomman

Det låter som en bra ide Putte, Fattijons och öl kan aldrig vara fel. Föresten kommer jag till Uddevalla den 21/12 då jag skall på dop. Svårt med tid då för jag jobbar natten då så det blir bara över dagen , annars hade det varit nice att repa.

2008-12-06 @ 11:54:21

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: