Att skotta snö! måste vara djävulens påfund ?

Jag hade förträngt hur det var att skotta snö, detta måste vara ett av djävulens värsta påhitt. Fattar ni hur jävla tung blötsnö är eller ? Det väger ton. Och detta utsätter jag för när jag är ledig.Men vad gör man inte för att samla pluspoäng på en fredag ha ha. Nej men skämt på sidan att skotta snö är värre än klippa gräset men jag gillar inte det heller överhuvudtaget, men nu är det ju så att min särbo har hus och då ingår ju snöskottning och gräsklippning , det är ett skitjobb men någon måste göra det och idag var det jag.Men jag räknar iskallt med att särbon ger mig en god middag och ett par kalla, så har man glömt hur tråkigt det var , i alla fall till nästa gång snöhelvetet vräker ner. Jag skulle vilja införskaffa en sån där liten traktor , fan vad smidigt det hade varit. För den som säger att det är kul att skotta snö har nog inte alla skyfflar hemma.Eller vad tycker ni?

Mvh Blomman

Postat av: Agnes

ja man måste dela med sig av de goda!

2008-12-13 @ 00:36:30
Postat av: Anonym

Flytta hit annars, har inte sett snö sen jag flyttade ner, en del regn och en satans massa blåst, men det kan man leva med :) och vill man ha snö så kan man alltid ta tåget till Åre :)

2008-12-19 @ 13:38:00
URL: http://hycklare.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: