Han kunde ha varit död !

I fredagskväll attackerades min son och hans kompisar av fyra stycken killar , den ena beväpnad med två stycken förskärare. Min sons kompis får en tand inslagen, den andra skärs i ansiktet och min son slås till marken med knivskaftet, och blir sparkad. Knivmannen sätter sig på honom med en förskärare i varje hand och skriker vill du dö , vill du  dö. Sonen lyckas som ett under få tag i kniven med sin mössa men han kunde lika gärna var död idag. Händelsen är mycket chockerande . Killen var dessutom påtänd så man kan ju fundera tillbaka på en massa vansinnesdåd när det har blivit dödlig utgång. Min son var jätteskärrad så jag fick ta ledigt en sväng från jobbet och skjutsade hem honom. Tack och lov så grep polisen dom här dårarna och en 22 åring knivmannen sitter häktad. Man kan inte fatta att en sån här sak kan hända på en sån här liten ort. Jag har sovit bara ett par timmar under dagen, som tur är man ledig idag  och jag har gråtit då jag kunde ha förlorat min pojk igår. Dessa idioter har inget existensberättigande nu låter jag som en rassist  vilket jag inte är men jag hoppas att dom skickar hem dom dit dom kommer ifrån. Händelsen är ju polisanmäld så det kommer ju att bli reprisalier av detta. Knivmannen var vilkorligt frigiven så nu lär han åka in. Jag hoppas att han får ett långt straff så han kan ruttna i helvetet. Nu skall jag åka till sonen och se hur han mår idag. Han lär inte må så bra kan jag tänka mig och han sa igår att han inte skulle gå ut idag på grund av det som hände. Detta är också ett bevis på de totalt meningslösa våldet som existerar. Det måste bli ett slut nu innan fler mister sina liv på grund av dessa jävla galningar.

Mvh Blomman

Postat av: Dennis

Det finns ett mail till dig, läs och svara.

Jag tänker på er.

2008-12-20 @ 18:47:19
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: syrran

Världen är ännu sjukare nu än 77.. Så är det bara...

2008-12-20 @ 21:05:17
Postat av: syrran

Somliga får stryk.. Andra blir ledsna när Erikssonaktien sjunker 5 %..

2008-12-20 @ 23:21:39
Postat av: Ilkka P

Skänker oxå en tanke till grabben din!

Världen är bra sjuk!

2008-12-21 @ 15:17:10

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: