När dimman har lättat !

I fredagskväll kunde jag ha misst min yngsta son tack vare en påtänd idiot med förskärare. Det kunde ha slutat med en tragedi och tre dödsoffer nu slutade  med bultande munnar , huvudvärk och 8 stygn i ansiktet. Nu när det har gott ett par dagar så kommer den verkliga chocken, man fattar inte hur nära det var. På killen som fick kniven i ansiktet så kunde det ha tagit halsen, på min son så kunde också ha tagit halsen om han inte hade fått upp handen. Tack och lov slutade det en då lyckligt. Min son var ju skärrad och förbannad och menade på varför tar man hit sådana jävlar och hans reaktion är naturlig,men när han hade lugnat sig så kunde han en då förstå att det var dom där fyra killarna som han skulle vara arg på inte alla invandrare. För det är ju så att det finns bra människor och dåliga människor inom alla grupper. Nu kommer det en jobbig tid för grabbarna också med rättegångar osv. Därför känns det rätt skönt att åka i väg till Kanrieöarna på lördag, så att man kan få lite lugn och ro samt en skön semester. Jag tackar min lyckliga stjärna för att han lever men även för oss föräldrar så har det var jättejobbigt med svårt att sova och grubblerier vad som kunde ha hänt. För det är ju inte första och tyvär inte sista gången som vansinnesdåd utförs.

Mvh Blomman

Postat av: Putte

Det är tråkigt det som hänt men ni får vila upp er i värmen och ha en God jul

2008-12-23 @ 07:59:46
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billigt pris!

GOD JUL :D

2008-12-23 @ 14:03:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Dennis

När rättegångsdatum och likande bestäms, så vill jag att du mailar mig om det. Jag vill vara på plats, se, höra och vara ett så stort stöd jag kan. Ha det skönt i värmen, drick en bira för mig som inte kan och njut! Det är ni värda, allihop!

2008-12-24 @ 02:24:38
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Det ordnar vi Dennis ha det bar nu i Jul.

2008-12-24 @ 12:50:38

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: