Sällskapsresan eller är det dans på Peppes bodega ?

Ja nu är det bara två veckor kvar tills vi åker det skall bli så himla skönt. Filmen Sällskapsresan spelades in dit vi skall. Så Peppes bodega, Vikinga bar finns alltså det är ju en hel del i filmen som handlar om det. Hotellet som filmen speades  in på heter hotell Europa, så dom ställen blir självklara för en Stig-Helmer nörd som jag. Jag kan typ alla repliker, det kallas värdelöst vetande ha ha. Men kul i alla fall att kunna även att man inte har direkt någon nytta av det. Sen skall vi besöka en av europas största vilda western stad, sen skall vi åka med ut på havet och se delfiner, får man inte se några första gången får man följa med igen. Vädret håller ca 25 varmt vilket är som svensk sommar. Men det skönaste är bara att slappa och ha semester , man behöver inte hetsa en massa utan bara ta det lugnt. Dessutom slipper jag vintern en hel vecka vilket glädjer mig, som ni vet så hatar jag vinter. Sen skall det bli kul att fira nyår någon annanstans en hemma , jag förmodar ett galna spanjorer bjuder på en hel del fyrverkeri dom brukar ju kunna fira saker och ting ha ha. Ta det lugnt nu jul mina läsare och stressa inte det kommer fler dagar efter jul så det gäller att överleva.

Mvh Blomman

Postat av: Ilkka P

Vissa har det bra.....suck

Ha de gutt på resan....

2008-12-10 @ 23:06:20
Postat av: syrran

Det finns apelsinjuice gratis.. Tryck på alla knappar!

2008-12-11 @ 00:15:37
Postat av: Carro

Jag vill iaf besöka Aqualandet...verkar dökul :D

2008-12-11 @ 00:19:28
URL: http://frokencaroline.blogg.se/
Postat av: Agnes

Det ska bli riktigt skönt med semester!

Och du ska bada bland hajarna..farli vetdu.. haha

2008-12-11 @ 11:01:16
Postat av: Blomman

Mm Ilka inte så tråkigt !

Syrran, kan du inte byta nick jag har två syrror en liten och en stor ha ha. Ja du Agnes för att inte tala om underströmmar och solsting,ha ha.Ja Carro aqualandet verkar skoj,men framför allt Peppes Bodega där häller dom upp 80 % rom på vinflaskor, ligger det någon sanning i det ha ha. Då blir det många flaskor.

2008-12-11 @ 13:55:25
Postat av: Agnes

tror du ja....;)

2008-12-11 @ 14:24:11
Postat av: Blomman

Allt som dom säger i filmen är verklighetsbaserat ha ha. Därför börjar vi med frukost, bacon och ägglikör.

2008-12-11 @ 17:10:43
Postat av: Anonym

Jag blir faktiskt lite avis på dig, men jag unnar dig en resa med lite värme och lite slappa, vet hur hårt du jobbar. Själv ska jag fira jul på stadsmissionen, julbord, glögg, tomte och paket, helt gratis. Nyår ska jag jobba som scenvakt på en hiphopspelning i en närbelägen stad, jag får inte en spänn betalt, men mat och sällskap, tyvärr avskyr jag samtliga artister och allt de står för, men ett liv utan prövningar är inget liv.

2008-12-19 @ 13:34:58
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Ok hoppas att du får en bra jul som du själv vill ha. Hiphopp ? är den muskiken död än?s

2008-12-19 @ 16:52:02
Postat av: Anonym

Den musiken är totalt kass, i alla fall det mesta av den. I detta fall handlar det om "artisten" KEN, som jag avskyr, dels för hans texter, dels för hans utseende, dels för hans uttalanden och rent allmänt för att han är stolt övet att komma från Hässelby, men det är bara att bita i det sura, vara trevlig och glad och nöja sig med tanken att gud troligen straffar, när tiden är mogen :)

2008-12-19 @ 21:41:44
URL: http://hycklare.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: