Sverige hycklarnas land ?

Jag blir så arg på dessa hycklare. Man tycker det är för jävligt att en del jobbar svart för att klara sig när en del andra har en månadslön på 80 tusen. Herrejävlar om en snickare är bra på sitt jobb och vill lägga sin fritid på att få in någon krona extra, så låt han då få göra det, det stör inte mig ett skit. Dom värsta rånarna är dom så kallade fina herrarna och damerna som har grymma avgångsvedelag efter dom har slutat sin anställning , jag menar  ha 70 mijoner för att inte göra ett piss fy fan säger jag.Samma hycklare pratar om att det fuskas i landet.! med bidrag osv och tycker att det är för jävligt men själva kan dom åka på porrklubb i Belgien och bränna 300 tusen av skattebetalarnas pengar. Dessa hycklare får mig att spy. Man kan utan att blinka säga upp 100 pers och samtidigt smörja kråset av arbetarnas bord, som  får gå från hus och hem för att ledningen är totalt inkompitent och inte lyckas vända på siffrorna mer en till sin egna fördel. Visst arbetsmarknaden är tuff och det gäller att hänga med, men inte bara när det går bra för företagen. Hycklarna i detta land är många allt från små chefer till stora banditer. Som bara ser till sig själva och skiter totalt i den lilla människan. Dom kommer aldrig att få gå på  a kassa eller besöka socialen dom kommer heller aldrig att få panta burkar eller tigga på gatan. Dom har skott sig på andras bekostad och andras elände. Men själva har det  bra och aldrig behöver att bry sig.

God Jul

Mvh Blomman

Postat av: Apan

Ställ upp alla dessa hycklare och landsförrädare på rad och jag lovar att avrätta samtliga med nackskott! Vi kan börja med Mona Muslim och sluta med "jättebäbisen" som är stadsminister.

2008-12-19 @ 13:44:00

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: