Så bra

Idag mötte vi suveränna serieledarna Stockaryd,som på pappret är tio klasser bättre än oss.Men vi vann med 6-3 o jag e så glad.Pga att dersa tränare orkade inte hålla focus på det som dom skulle göra, utan började på att gnälla på domare och sig själva.Det bevisar dålig ledarskap anser jag.Vi har kämpat i hela säsongen i motvind.MEN VI HAR ALDRIG GIVIT UPP VÅRAN SPELIDE´´Jag har idiotförklarats mer än en gång men jag tror på det jag gör.Värnamo IK har rätt inställnig tilll det hela andra lag som ligger högre upp är så resultatkåta så man biter sig själv i hälen, vad gör man nu ?värvar än mer, hmmm ik har tränare hmm , hmm  hmmm som sa att i om man inte går upp i div 1 går i år så kommer man att tappa spelare .Så kontentan av  detta är att smygehults ik efter denna säsong kommer att tappa folk ,sorry foks men så blir det nog o gudförklarade hmm hmm Martinsson får problem att att få ihop ett lag.Tyvär Martinsson så kan man inte värva ihop ett lag på det sättet du gjorde,ledssen men man kan inte värva ihop så många spelare och sen sticka ut hakan att man skall gå upp i div 1 utan att ha belägg för det, jag har inget emot dig som person , men ibland tycker jag att du sätter dig själv på lite väl höga hästar.Kom ner på jorden och in i verkligheten, man kan inte tro att Rom byggdes på en dag.

Mvh Blomman

Postat av: Undrande

Du pratar om din spel idé blomman. Skulle va kul att veta vad den innehåller. För det kan väl knappast va något hemligt!?

2008-01-21 @ 11:21:27
Postat av: Blomman

Nej det är den inte , grunden är att man börjar bygga bakifrån.Med ett starkt försvarspel.Med andra ord vinner jag hellre med 1-0 än 10-9.Förövrigt villjag inte avslöja mer.

2008-01-21 @ 13:51:35
Postat av: Du vet vem ha ha

Blomman du är än jävligt skön kille! men alla kan inte fatta det.Speciellt inte Gnosjöbor och Skillingarydsbor .Men vi Barnarpsbor hajar en del ha ha.

2008-01-23 @ 23:42:28

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: