Blondinbella dissar Blomman !

Hon lägger ut om att hennes vän har blivit misshandlad, jag skriver en seriös kommentar om detta, saxade från min blogg men hon vägrade att lägga ut det ? Varför kan man undra ? var det pga kritiken hon fick att hon borde skriva om viktigare saker än om att äta grönsallad på Stureplan. Jag vet faktiskt inte, lite knepigt  är det trots allt. Hennes vän hade inga problem med att lägga ut samma  inlägg på sin blogg han som blev misshandlad. Men han kanske har mer vett innanför pannbenet än vad Blondinbella har. Jag tycker det är tråkigt när man för en gångs skull försöker att göra en seriös bild på bella så dissas man !  surt  sa räven men så är det tydligen. Jag kan inte med att slicka röv på moderater som jag inte har ett skit gemensammt med, då sparkar jag hellre neråt än att slicka uppåt, för att citera Ebba Grön. Jag hoppas givetvis att Robin skall bli frisk och att sexuella läggningar är ok i det här landet, alla kan inte bara gilla missonären med frugan en lördagskväll efter tipsextra eller vad det numera kallas. Vi har alla olika behov. Att man är bög eller flata innebär inte att det är fria jaktmarker på dom som är det, jag menar det är INTE OK att knacka en bög fatta det. Det är lika illa som att knacka en religös, GAISare,  raggare, moppedist, rullstolsbunden , jude , basketfantast mm. Jag menar vad man gillar är ju upp till var och än, var inte så jävla fördomsfulla utan aceptera folk som dom är.Om vi skulle kunna göra det skulle vi säkert kunna få en aning lugnare på våran jord. Men människan är så jävla snabb på att dömma , om du är inte  är som jag skall du ha på käften, det är den mentaliteten som  vi lever i  här och nu. Synd men så är det faktiskt! sticker du ut är du annorlunda, då skall du få. Men är du som alla andra så får du vara. Varför finns det inte fler människor som vågar vara annorlunda ? jo för att dom är rädda för att råka illa ut. Det anser jag är för jävligt. Du lilla människa som vågar sticka ut och vara annorlunda stå på dig ! Du är stolt och stark....

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: