Dags för AIK borta !

Jag har stora förhoppningar att kunna åka med till matchen mot Gnaget i Solna i morrgon söndag.Jag var på den matchen förra året och det var en trevlig resa precis som det alltid är när man träffar sina GAIS kompisar. Matchen då slutade 0-0 och vi hade säkrat kontraktet, däremot så var AIKarna upprörda. Dom stod utanför våran sektion och väntade och det innebar att polisen inte kunde garantera våran säkerhet så vi fick stå kvar inne på arenan i en och en halvtimme. Surt sa räven men det var bara att gilla läget, efter många om och men slussades vi sakta ut mot bussen för att få reda på att AIKarna hade slagit sönder två rutor på dubbeldäckaren som vi åkte i, detta ä ju inte klokt men så var det i alla fall. Nu hoppas jag att AIKarna har mognat en aning och ger fan i sånt där som att bråka och slå sönder bussar. Och framför allt att det bli en bra match och förför allt tre poäng till GAIS. Om jag nu kommer i väg så kommer jag att skriva här på bloggen om matchen resan osv. Jag vill också hylla GAISarna som med respekt höll tyst på Olympia i 5 minuter då det i midsommarhelgen gick bort två HIF supporters i olyckor, det är fan i mig respekt. Vi går se nu om den nya killen från Ghana är med i morrgon , GAIS behöver ju målskyttar 10 mål är för dåligt, defensivt har det sätt bra ut men famåt har det varit kass. Ha det bra där ute i sommarvärmen och glöm inte alla är GAISare innerst inne , men det tar bara ett tag för alla att fatta det. HEJA GAIS YOU NEVER STAND ALONE !

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: