Det finns bara tokiga bönder !

Eftersom jag är en man med god moral och är en snäll människa förmodligen nästan religös, så kan jag inte bli arg på dom som hånar  mig. Jag går på golgatan och lider med dessa innebandytöntar som  skriver att jag har skrivit på diverse hemsidor. Jag kan möjligvis inte ha ett liv då jag sätter vissa bondjävlars  hjärnor  i brand me mina åsikter.Så du som kallade dig  Forza SIK på Gnosjös hemsida lägg ner , du är en obetydlig nolla som inte tillför världen något vettigt. Och till er alla andra som tror att jag är djävulens  påfund skall veta att jag är rätt snäll igentligen. Jag hoppas att alla Smålandslag klarar sig bra i sina divisioner, men bäst hoppas jag att det går för oss i Värnamo IK. Nu skall jag dricka öl och ha skoj hoppas ni har det med.

Mvh Blomman

Postat av: evert

Bra skrivet blomman du är kung. Alla andra är nördar ha ha .

2008-06-23 @ 16:05:45
Postat av: Blomman

Inte kung kankse, men jag tycker inte att man skall kasta ur sig en massa skit utan att ta reda på fakta först.

2008-06-24 @ 14:19:00

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: