Seriösa innebandyklubbar ?

Då var det åter dags att ta upp ämnet. Gnosjö innebandyklubb ägnar sig åt häxjakt på mig även denna säsongen.
Jag surfade in på deras hemsida och fick helt plötsligt läsa att jag har skrivit något nu igen, då så inte är fallet blir man både ledssen och förbannad att vissa webmasters inte kan agera när det gäller inlägg mot mot mig men det går bra när andra får ta skit. På ligan som jag också driver så har jag ganska högt i tak men när det gäller anonyma person angrepp är jag stenhård då resnar jag skiten direkt. Jag kan inte förstå att Gnosjö som "seriös" innebandyklub kan aceptera sådana påhopp mig. Jag har inte något ont att säga om spelarna i Gnosjö jag känner ju till en del där, men som klubb tycker jag att Gnosjö beter sig bedrövligt . På Värnamos hemsida är det bra koll på anonyma skitinlägg dom rensas och det är så det skall vara. Vi skulle aldrig acepteras att någon i föreningen eller utanför behandlades på det sättet som Gnosjö gör mot mig. Jag tycker det är tråkigt att det är så här men jag får väl aceptera att dom i Gnosjö inte gillar mig ! Man kan inte vara omtyckt av alla så är det ju. Men mina meriter som tränare och dom seriesegrar som jag har med olika klubbar  kan ingen ta i från mig i alla fall. Det har ju blivit framgång i dom flesta lagen och det är väl det som sticker i ögonen på dom  vad vet jag. Nu hoppas jag på en ny framgång med Värnamo och att vi får en bra innebandysäsong och med dom nyförvärven som vi har fått så ser det riktigt bra ut. Ha det bra där ute men tänk efter före.

Mvh Blomman   


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: