Knektar och annat löst folk!

I sammband med att en som har knektarnas blogg skriver en artikel om dom anonyma som skriver på gästböcker bloggar etc, lägger han ute ett inlägg från mig där jag står med mitt allmänt kända smeknamn Blomman.

"RE:Klubbkänsla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                   Det är jättetråkigt att killarna går till Gnosjö , men jag tror inte att vi står och faller med dom.   Blomman
                                                 
Där jag då undertecknar jag mig med mitt namn.Lågt och direkt dåligt.att hänga ut mig på det sättet .Jag har inte skrivit på deras hemsida sedan förra året där det då var mycket hets mot mig.Då bestämmde jag mig för att inte skriva mer där.Ändå antyder skribenten på deras blogg att det är jag som har skrivit alla inlägg som rörde den aktuella saken.Även på mitt lags hemsida finns det sådan attityder att jag skulle ha skrivit under så kallat falskt namn eller en psydonym, vilket inte heller är sant.JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD över att alltid råka ut för sådan påhopp.Visst jag skriver en del på andra gästböcker kanske frågasätter eller har åsikter, man jag är väll  inte ensam i hela Småland att besöka olika lags hemsidor eller att skriva där.Jag tycker också likt skribenten hos Knektarna att man skall stå för något man skriver.Det blir mera relevant då.Men att hålla på som dom gör just nu är inte bra för deras egen skull.Jag hoppas att jag slipper bli uthängd mer för jag tycker inte det är speciellt roligt.Ni får gärna kritisera mig men stå då för det också.

Mvh Blomman
                                                   

Postat av: Anonym

Som man bäddar får man ligga.....väx upp!!

2008-05-05 @ 23:26:56
Postat av: Blomman

Jag skall växa upp när fega kräk som du vågar stå med ditt namn .

2008-05-06 @ 05:28:36
Postat av: Jimmy

Vadå som man bäddar får man ligga?
Är du dum i huvet eller?
Bara för man råkar vara en offentlig person så skall man väl för fan inte behöva få en massa skit.
Visst blomman kan vara påfrestande ibland med det är ju oftast med glimten i ögat ha ha.
Stå på dig blomman och kör ditt race!

2008-05-06 @ 11:17:21
Postat av: Anonym

Nej knappast dum i huvudet....Blomman du ÄR ingen offentlig person!!!! Hur kan du tro det???

2008-05-06 @ 23:05:48
Postat av: Ewa

Alla kan inte gilla alla här i världen, men ganska löjligt att komma med pikar anonymt.
Fattar inte att ni orkar era storkar! Vilken film? ;)

2008-05-06 @ 23:40:06
Postat av: Carro

Offentlig person och offentlig person, det beror ju på hur man ser det och vad man jämför med. Om man tänker i innebandykretsar så vet jag att de flesta vet vem Peter Blomqvist är, så i innebandykretsar tänker jag faktiskt påstå att pappa är en offentlig person. Du anonyma, det är nog du som ska växa upp och skriva ett namn till att börja med. Ingen lyssnar på en person som försöker vara anonym, vilket iofs är rätt svårt i dagens internetvärld, men ändå. Hej hopp gummisnopp!

2008-05-07 @ 00:08:23
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Svar till Ewa är sälskapsresan. Jag behöver inte
anmälla er för hets mot blomstergrupp.Visst finns det trevliga Gnosjö bönder även att dom är få.Ha ha

2008-05-07 @ 00:58:14
Postat av: Tubkatt

Men du ditt anonyma svin kan kritisera våran idol.Stå då för fan med ditt namn ditt as.

2008-05-07 @ 01:10:03
Postat av: Carro

HETS MOT BLOMSTERGRUPP, HAHAHAHHAHAHA. De va fan bland det roligaste jag har hört eh läst menar jag :D Det ska jag börja använda, dra upphovsrätt på den där pappa :D ahhahahahhahahaha

2008-05-07 @ 15:23:58
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Alla personer är väl offentliga ! Eller är du kanske är Osynliga mannen *L*

2008-05-07 @ 16:46:17
Postat av: Blomman

Holk !
Jag tog bort ditt medelande då det var ett personpåhopp på mig.Och håll dig till sanningen om du skall skriva här.

2008-05-08 @ 10:34:20
Postat av: Holk

För du gör ju aldrig några personpåhopp blomman... Du som är så from!

2008-05-08 @ 11:34:59
Postat av: Blomman

Detkan hända att jag gör ! Men då skriver jag inte Holk utan Blomman.
Jag antar att du inte heter det eller , har du rökat på?

2008-05-08 @ 13:18:23
Postat av: Blomman

Så länge ni inte tänker skriva något vettigt så ryker era inlägg.Jag fattar inte vad ni gör här om ni en då inte gillar mig.
SKIT I OCH BESÖK MIN BLOGG!

2008-05-08 @ 14:27:29
Postat av: Blomman

Lika moget som att skriva skit utan namn.

2008-05-08 @ 14:38:40
Postat av: Anonym

Skit??? Jag skrev att du plockar bort sånt som inte passar dig...och det är ju sanningen. Det kan inte ens du förneka...eller kan du det???

2008-05-08 @ 14:52:02
Postat av: Blomman

Jag vill inte ha en blogg med en massa anonym skitsnack.Därför tar jag bort sånt som jag anser är dravel.Här är det jag som är sheriffen.

2008-05-08 @ 14:57:38
Postat av: Anonym

Okey men varför är du inte konsekvent då....alla som skriver att du är idol, sååååå gooood, fantastisk och allt vad det nu är? De är också anonyma....eller kanske ändå inte...eller hur!!??
Intressant är ju att just dessa inlägg har du oftast inte kommenterat...man kan ju undra varför...ha ha...

2008-05-08 @ 15:00:53
Postat av: Blomman

Nej jag känner dom flesta som skriver på min blogg.Och dessutom är dom flesta vänliga det är inte du.

2008-05-08 @ 15:07:53
Postat av: Blomman

Ärligt talat så undrar jag vad du är ute efter?Du vågar inte skriva vem du är , du bara kastar skit, uppbarligen gillar du inte mig, men vad i fridens namn gör du här då? Eller så är det att du gillar mig ha ha ha.

2008-05-08 @ 15:10:47
Postat av: holk

Jag var tvungen att gå och spy... Din självgodhet gör att man mår så illa!

2008-05-08 @ 15:14:40
Postat av: Blomman

Holk !använd hink ett gott råd bara.

2008-05-08 @ 15:22:26
Postat av: Blomman

Holk !
Jag frågar dig också då ? vad gör du här då om en då inte gillar mig?Det är ju faktiskt valfritt att besöka mig här.Och tackar det allra ödmjukaste för alla bidrag jag får varje gång ni kommer in på min sida. Tack så mycket.

2008-05-08 @ 15:32:25
Postat av: Anonym

Åhh det var så lite så...du skänker ju alla dina pengar till välgörande ändamål så det är väl helt ok. Du betalar ju bara hyran sen skänker du ju bort resten eller hur....

2008-05-08 @ 15:49:19
Postat av: Blomman

Inte direkt men en del går till välgörande ändamål.Är det något fel i det också eller ?

2008-05-08 @ 15:50:21
Postat av: Anonym

Nej absolut inte det är mycket ädelt gjort. Gör du det skall du ha all kredit för det.Bara du inte ståtar i lånta fjädrar för det brukar ge en dålig smak i munnen. Läste i din blogg att du skrev så.. att du skänkte allt utom hyran....

2008-05-08 @ 15:55:54
Postat av: Blomman

Inte allt men en del, det kanske blev lite fel där i så fall ber jag om ursäkt det var inte meningen, jag skänker några hundra till olika organisationer varje månad sånna som jag tycker har gjort sig förtjänt av det.Och jag lovar dig att jag skryter inte om det.
Men du har fortfarande inte svarat på frågan varför du besöker min blogg så ofta?

2008-05-08 @ 16:03:02
Postat av: Rosen

Varför har du tagit bort mitt inlägg?

2008-05-12 @ 13:54:09
Postat av: Blomman

Finns ingen anledning att det skall stå där.Jag har ju tagit bort hela artikeln.Den blev för grov.Dessutom får den som skrev att han hade skrivit ut det sluta drömma i så fall hade han fått skriva det för hand eftersom mina inlägg är skyddade.

2008-05-12 @ 14:03:50
Postat av: Anonym

Nej jag drömmer inte....du kanske skulle kolla upp det där med skyddet eftersom det inte verkar fungera.

2008-05-13 @ 09:24:02
Postat av: Blomman

Jasså gör det inte det var ju tråkigt*s*

2008-05-13 @ 10:22:47

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: