Då var det dags igen !

Vadå kan man undra ? Jo för en ny tatto. Jag lovade ju att lägga ut den förra jag gjorde men den skall fyllas i så det blir när den är helt klar och den skall bli klar samma dag som den nya. När det blir är inte riktigt helt klart. Min tatuerare Kenta har fullt upp just nu så han tar det så fort ha kan. Förhoppningsvis innan jag åker till Spanien den 27/12, Så den hinner läka lite. Denna gången blir det ett indiantema. Och den kommer att sitta på utsidan på vänsterarmen. Det blir en apache indian och ett varghuvud samt en svart panther , den kommer att bli döläcker. Kenta är en grymm gaddare och hemskt trevlig så alla som funderar på att gadda sig åk till honom. Min mor hon gillar inte att jag gaddar hon förknippar det med sjömen och kåkfarare och riktigt så är det ju inte nu för tiden. Idag gaddar sig alla mellan 18 till 80 år ha ha. Kenta sa det att det kom in en tant som var 75 som skulle göra sin första en fjärlil på axelen , det är coolt. Idag ser ju gaddarna helt annorlunda ut en för 20 år sen , det är mycket skarpare färger osv. Min förra var ju så kallad black and grey med mycket skuggor skitsnygg om jag får säga det själv. Den andra blir mera ett porträtt med fina färger. Så jag hoppas verkligen att Kenta har tid snart, är ruggit sugen på den nya. Anledningen till att det blev ett indiantema denna gången är att jag har farsinerats av indianer och wilda western enda sen jag var liten. När man var liten tyckte man att indianerna var hemska och råa, men det var ju faktiskt så att det var den vita mannen som tog indianernas land.m Om ni vill ha ett bra filmrips så se Soldier Blue en fantasktiskt bra film och verklighetsbaserad. Dom vita soldaterna tar hämd på en hel indianstamm och dödar ca 500 indianer mest kvinnor och barn. Jag är ju wilda western lajvare och nästa års lajv heter "Indian upproret" en spännande historia. Är det någon som är sugen på att vara med så kontakta mig så berättar jag vilka roller som är upptagna, vi behöver ett gäng till. Maila på [email protected] så berättar jag gärna mer.

Mvh Blomman

Postat av: Putte

Håller med dig fullt och fast att den vite mannen stal landet, men gadda då ett indianansikte som är verkligt. har vart ett antal gånger i USA och sett skitromantiken på nära håll.....själv lurar jag på en kosovoalban på smalbenet.....

2008-11-21 @ 18:32:09
Postat av: Blomman

Ha ha Putte , du är ju så skön.

2008-11-21 @ 22:53:47
Postat av: Carro

Fan va du tatuerar dig då...hur har du råd människa? Gaaah!!! Jag vill ocksåååååååååååååååååååååå. Haha, vågar man tatuera sig sista dagen i spanien eller? ;) skämta..de vågar jag nog inte...men åhhh... faaan...har viljat göra en ny i en hel evighet nu fan!



Puss!

2008-11-22 @ 21:40:03
URL: http://frokencaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som ett snyggt, kommande motiv. Kan du inte lägga ut bilder på de motiv du redan har? Själv var jag förbi min tatuerare i hopp om att någon blivit sjuk och ställt in, men inte fan var det så, jag fick i alla fall en tid, den 22 april var det tidigaste han hade :/ Nog för att han är bra, men frågan är om han är så bra? Vad beträffar den långa väntetiden (för mig) så hade jag uppskattat om det bara var sjömän och kåkfarare som gaddade sig, för då hade jag kunnat få en tid i morgon... L

2008-11-27 @ 00:06:05
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Japp jag skall lägga ut alla gaddar men du vet, tummen har fastnat i röva som det heter men jag skall det har ju kamera och allt. Ha det bäst. Jag undrar om jag inte vet vem du är.Om jag säger DP vad säger du då?

2008-11-28 @ 16:10:09
Postat av: Anonym

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 16:14:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Blomman

Tack desamma Alina , hoppas att du också får en bra helg. Själv skall man äntra Ullred, det blir rock´n roll.

2008-11-28 @ 17:17:32

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: