Hänger du inte med är du inte tillräckligt snabb !

"Någon" hade kritserat mig att det inte hände så mycket på bloggen. Jag skriver inte varje dag utan när jag känner för det, som nu tex. Jag använder ju min blogg som kåserie, jag skriver om allt möjligt och omöjligt. Jag har inget behov att som Blondinbella skriva vad hon äter , vad hon har på sig, vilken"kändisfest" hon skall gå på. Det är för mig personligen ganska ytligt och tråkigt. Men varje individ gör ju som dom vill med sina bloggar.Men  bara för att jag inte har skrivit på någon dag så innebär det inte att jag har lagt ner bloggen. Jag kollar på en del bloggar en del är jävligt roliga men en del är rent ut sagt jävligt tråkiga. Men som jag sa var och en gör som dom vill det är fritt land. Jag vill ha en blandblogg som kan handla om allt mellan himmel och jord, för jag vill inte hamna i något fack. Jag skriver om det jag tycker är kul och det som jag tycker är viktigt. Och det är ju upp till mig eller hur ?. Och alla behöver inte gilla det jag skriver bara för mig själv och sen om någon vill läsa det så är det bara roligt. Detta är också ett bra sätt för mig att träna  mig på att skriva! även att det ser ut som fan , med särskrivningar felstavningar osv. Men det gör mig inte så mycket det  heller. Jag får ju ut det jag vill och det är de som är det viktigaste för mig. Sen vad andra tycker bryr jag mig inte så mycket om.

Ha det bra där ute och krama varandra i trafiken!

Mvh Blomman


Postat av: Karl

Jag tycker inte ens att du ska lägga ett inlägg på att förklara varför du inte skriver varje dag, det är precis som du skriver, helt upp till dig! Vad beträffar felstavningar, syftningsfel & särskrivningar så tänker jag inte ens beröra det, den dagen man börjar anmärka på andra människors språkkunskaper i ett forum som detta, då har man problem.

2008-11-20 @ 00:08:20
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Jo jag vet Karl. Men en då man vill ju vara en glad skit och förklara.

2008-11-20 @ 12:51:26

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: