Twisteded Kristerz eller fan med jag råkade se på dansbandskampen !

Ja skämms! jag har sett på dansbandkampen på tv. Herregud vilket program, jag skrattade  mest hela tiden. Min baskamrat kommer att flå mig, slå mig rädda Blomman nu ,Han kommer att hänga mig,  skjuta mig för detta men det var det värt ha ha. Nej tacka vet jag Familjen Macahan det har jag också sett idag men den   stora skilllnaden var att man satt  som klistrad som man gjorde förr typ för hundra år sen. Jag minns att jag älskade Familjen Macahan och Kampen om Colorado och High Chaparall, jag är en typ wilda western nörd. Jag var även med på ett western lajv i sommras vilket var fantastiskt kul. Där  jag iklädde mig rollen som prisjägaren Snekey Pete. Som letade efter min brors  mördare. Men för att återkomma till den här dansbandskampen. Vissa var riktigt sköna typ Larz Kristerz.! Men en del  var väldigt slätstrykna. Men som sagt smaken är som röven den är klöven ! Och tur är är väl det för tänk om alla skulle ha samma röv , vad jobbigt det skulle bli eller hur! Nej Peter Settman kom tillbaka med Ronny och Ragge allt är förlåtet. Jag menar snus,pöka och fården vad kan gå fel ?

Mvh Blomman

Postat av: p

VA!!!!Va det detta du smög iväg och kollade på i lördags......sandaler och dansband har låg punkfaktor, tänk på de!!!

2008-11-09 @ 10:47:16
Postat av: Blomman

Japp så var det Putte ha ha.

2008-11-09 @ 15:28:52

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: