Den onde, den gode den fule !

Ja vem av oss i bandet som är vilken är upp till betraktaren. Men faktum är att vi gör en Ramones när vi spelar vi anväder den låten från filmen när vi kliver upp på scenen.Jag är förmodligen den gode, sen får ni själv gissa. Jag tycker verkligen att ni skall ta er till The town of U-A den 1/11 och se Fattijons. Det kommer att bli en halleluja upplevelse. Jag hoppas att vi kan bjuda på någon låt som inte ni har hört oss göra. Problemet är bara att vi kan bara  "torrepa" dagen innan men fan vi har skojat till det förr. Jag har tankar sen skall vi se om jag får med mig dom andra två stollarna också ha ha. Jag tycker att vi är en bra version av Fattijons , tre enkla grabbar som gick i skolan ihop. Festade , rockade och hade aldeles förbannat kul. Fattijons 80 tal tycker jag är givetvis den bästa, men smaken är som röven den är klöven. Helt klart är att det kommer att bli gamla alster från skivan Absolut punk. Men sen hoppas jag också att vi kan bjuda på någon överaskning också. Så den 1/11 lås in barn och barnbarn, mammor och pappor, mormor och morfar, farmor och farfar. för Fattijons är på G igen. Håll i hatten för nu blir det åka av.

Mvh Blomman


Postat av: Sara

2008-10-15 @ 11:50:43
URL: http://s
Postat av: Sara

Ser fram emot att se er på scenen i Uddevalla. Sist gång jag såg er, var jag mäkta impad... Får en känsla av att jag även denna gången ska stå och lyssna och njuta till fullo.

Vi ses!

// Sara :)

2008-10-15 @ 11:55:17
URL: http://saragidlof.blogg.se/
Postat av: Blomman

Vi får hoppas av det Sarra. Man vet aldrig vad vi har i bagaget,

2008-10-15 @ 12:59:14

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: