Varför har dom inte kylskåp på systembolaget ?

Ja nu skall jag ta upp detta ilandsproblem med varför dom inte har kylskåp på systembolaget. Tänk er senariot  en fest börjar kl 19.00 du slutar jobba 17.30. Det innebär att du får dricka jumna öl och hur gott är det? Nej inför en ölkyl på bolaget så man alltid kan få kalla öl , för den som säger att öl skall ha rumstempratur är ingen "riktig" öldrickare. Öl skall vara kalla därmed basta. Likadant med cider, cider skall också vara kalla annars smakar dom jäst vin. Jag tycker att dett är bra ide´ med ölkyl. Eller vad tycker ni mina kära läsare ?

Mvh Blomman

Postat av: pUTTE

Haha, jag det var ett knepigt problem du tar upp i dessa kristider. Du får väl stilla dig lite så dom hinner bli kalla eller ta med dig en kylbag till systemet förresten har du något vintips till falukorv med kort datum eller vilket vin passar bäst till jak

2008-10-02 @ 17:49:19

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: