Pirate Bay ! FUCK OFF

Hur osmakliga kan människor vara ? Pappan till dom mördade Arboga barnen vädjar helt öppet att dom skall ta bort obduktions bilderna på internet, men dom jävla idioterna tvärvägrar. Hur i helvetet är man funtad när man väljer att lägga ut döda barn och hävdar till det stora intresset för fallet. Sjukligt är bara förnammet. Jätte sjukligt är efternammnet. Jag undrar hur dom hade reagerat om det var deras barn som brutalt hade mördats? Skulle dom vilja se bilder på sina döda barn på internet? Nej knappast. Ibland undrar man hur låg man skall sjunka för att få publicitet, för vissa kan man tydligen sjunka hur jävla lågt som helst. Dessa idioter som bedriver denna sida Pirate Bay borde korsfästats och hängas ut med namn och bild. För så jävla osmakligt är det. Jag tror att alla som läser detta inlägg håller med mig tycker att detta är sjukt. Gör man inte det är man inte ett dugg bättre en dom har lagt ut bilderna på dom små barnen. Jag mår illa och jag vill spy när jag fick reda på detta. Jag hoppas att det finns en lag som kan tillämpas vid sådan tillfällen som detta.. Gör det inte det så är det fan i mig på tiden att det kommer någon, så här får det inte gå till helt enkelt. Jag undrar bara hur det står till i hjärnan på dom som  la ut bilderna ? inte fan var det mycket rätt. Finns det ingen respekt för dom döda eller deras anhöriga? NEJ TYDLIGEN INTE !.  Pirate Bay FUCK OFF  och visa lite respekt för fan !

Mvh Blomman

Postat av: HDR-fotografen

Hur osmakliga kan människor vara som tror på allt och som inte kan lagen?

Här kan du läsa för att bryta ned TV4:s lögner:

http://thepiratebay.org/censur.php



Och här kan du läsa lagen:

http://www.regeringen.se/sb/d/1487/a/12528



Behöver jag leta upp mailen till Västmanlands tingsrätt med och TV4:s mail så du kan tacka dem för bilderna, eller klarar du det själv?

2008-09-07 @ 16:55:00
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Blomman

Och vem är du då ?

Jag tycker attt det är jävligt osmakligt att lägga ut bilderna på döda barn, eller tycker inte du det. Ja då har jag inte mycket att säga dig.

2008-09-07 @ 19:14:28
Postat av: HDR-fotografen

Märker att du inte har läst länken till piratebay.



Har du någonsin klagat på bilderna som finns på John Hron, Knutby eller den kommande förundersökningen som Hallands tingsrätt kommer offentliggöra från tortyren vid Hallandsåsen?

Med argument som att bilder inte behövs har man bara kommit ännu ett steg mot Kina. Visst, i många rättsfall behövs inte bilder efteråt, men när ska man avgöra vilket? Hade inte obduktionsbilder funnits på Osmo Vallo hade hans död förklarats som en olyckshändelse av rättsläkaren. Istället kunde en annan människa tack vare bilderna se att det inte stämde. Polisens övervåld hade krossat hans bröstkorg och hundarna tuggat på honom. Tyvärr struntade staten totalt i det och befordrade poliserna istället. Vissa människor är väl mer värda än andra tydligen, för hade det varit barn hade det jädrar i det blivit liv.



Döden är osmaklig och vidrig, men jag vill ha ett öppet samhälle. Det är olyckligt att TV4 inte kunde hålla käft om hur man skulle kunna ladda ned allt.



Återigen, det är tingsrätten och TV4 du ska skrika på och inte en sökmotor.

2008-09-07 @ 23:01:57
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Blomman

Jag skulle aldrig gå in på den skitsidan PB. Jag tycker det är lika vidrigt med Jhon Hron också. Det jag tycker är att man inte skall få lägga ut sådant matrial. Sen kan ju du skylla på tv 4a bäst du vill. Men det var väl knappast dom som la ut det eller.

2008-09-07 @ 23:13:19
Postat av: HDR-fotografen

Nej, det är ju Västmanlands tingsrätt som publicerat. Jag ser ingen som helst skillnad på om jag blir länkad till filerna via Piratebay, google eller TV4.

2008-09-07 @ 23:18:39
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Blomman

Det är ingen ide´ att diskutera detta med dig , du tycker uppnbart att det är ok ! det får ju du tycka det är ett fritt land vi lever i, jag tycker att det är för jävligt att sådant skall kunna läggas ut.Men när pappann begär att dom skall ta bort dom så kan väl för fan PB visa å mycket respekt eller? Tycker du inte det.

2008-09-07 @ 23:45:36
Postat av: HDR-fotografen

Som sagt det är Västmanlands tingsrätt som i så fall ska sekretessbelägga. Pappans advokat borde ha valt att komma med den önskan innan handlingarna blev offentliga. Kanske ett syfte från advokatens sida?

För övrigt hjälper det inte ett smack om Piratebay slutar hänvisa till filerna. Man kan fortfarande få ut dem från tingsrätten, och ja, bilderna ingår. Dessutom hörde jag för en halvtimme sedan att de ligger på DC++ nu med.

2008-09-08 @ 00:06:50
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag håller med, tycker att det är för jävligt. Offentliga handlingar in my ass, jag skulle inte vilja att sådana bilder spreds på mig efter min död. Inte på mina barn heller, fy fan så ruttet och HEMSKT!

2008-09-08 @ 09:48:26
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Blomman

Dom flesta normala människor tänker så Carro, men vissa tycker att det är ok med allt.

2008-09-08 @ 12:21:00
Postat av: HDR-fotografen

Sådär, nu stöttar även du att bilderna ligger ute på internet i och med att du använder dig utav Blogg.se. De ligger nämligen på deras server nu utan 3000 sidor text.

Dags att maila [email protected]

2008-09-11 @ 10:52:28
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Carro

HDR-fotografen: Men ge dig, som att han kan hjälpa om något pucko publicerar bilderna på sin blogg.

2008-09-15 @ 07:27:35
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Bella

Tyvärr finns det mkt idioter i den här världen =(

Osmakligt att lägga ut sådanna bilder. Ser inte alls någon mening med det..

2008-10-09 @ 22:05:16
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: