Blomsterpartiet !

Ja jag skall bilda ett politiskt parti som skall heta Blomsterpartiet, vi skall bli ett framgångsparti och bara driva en till tre frågor. För det första alla som heter Blomqvist eller kallas för Blomman skall få lägre skatter. Fråga 2 att alla som har ett B i sitt namn slipper köa. Fråga 3 Vi får krama vem vi vill utan att dom skall bli arga. Låter detta klokt ? nej knappast vad jag syftar på är piratpartiet som har bildats, pga att domen i Pirate Bay målet, och dom har en fasligt massa anhängare. Dom driver kort och gott bara en fråga att det skall bli lagligt att fildela. Visst jag kan också tycka att det är lite löjligt och har blivit en alldels för stor grej av det. Men inte fan måste man bilda ett parti, skall man ha ett parti får man nog ha lite fler saker på sitt partiprogram en att vara arga på lagen. Jag läste lite på deras hemsida och jag förstår att det är arga fjunisar som ligger bakom partiet, jag har lite svårt at ta dom på allvar och dom känns inte direkt seriösa. Vill ni läsa mer om dom så kan ni klicka på länken är  http://www.piratpartiet.se/politik . Jag skulle gärna vilja se deras program när det gäller vården ,skola osv men sådant finns inte det finns inget politiskt intresse överhuvudtaget utan man håller sig på en väldigt låg nivå, låt vuxna sköta lagar osv så kommer det att bli bra, fortsätt att ladda ner men gör det med glimten i ögat. Ha det gott.

Postat av: Anonym

De ligger åt höger... Tyvärr.. Vi som vill ur trampas ned..

2009-04-27 @ 19:48:36
Postat av: Blomman

Det ante mig att dom är höger, dom flesta framgångsparti driver oftast bara en fråga stenhårt SD är likadana.

2009-04-27 @ 21:22:52
Postat av: Carro

hahahahahahahhahahaa...

2009-04-28 @ 09:47:41
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Anonym

"jag syftar på är piratpartiet som har bildats, pga att domen i Pirate Bay målet,"



Ja tjena...järnkoll eller?

2009-04-29 @ 12:39:41
Postat av: Anonym

Jag skrev det första inlägget. Det där senaste är någon annan.... Bara så att du vet...

2009-04-29 @ 16:37:49
Postat av: Anonym

Nu skriver jag det sjätte åxå.. Jag har överseende med att du skriver lite tokigt ibland... Gillar din blogg ändå.. Men jag måste få vara anonym.. Tyvärr.. /X

2009-04-29 @ 16:40:35
Postat av: Blomman

anno skriv vad du vill bara du skriver, järnkoll och järnkoll nej men vad vill piratpartiet ? Och fildelar inte Pirate Bay? mm jo så köl har jag nog,

2009-04-30 @ 08:26:13
Postat av: Anonym

Nja,du verkar inte ha nån vidare koll.Integritet blomman,integritet.Kolla gärna partiet INNAN du skriver.Pirat Bay har aldrig fildelat och kommer inte göra det heller.



Som sagt,man kan ju sätta sig in i saker innan man skriver.

2009-04-30 @ 12:35:45
Postat av: Blomman

Jag skriver äl vad jag vill eller ? jag tycker att det inte behövs något piratparti och dom får gärna lägga ner pirat bay för min del.

2009-04-30 @ 16:42:34
Postat av: Anonym

Klart du kan skriva vad du vill,det är ju din "blogg",men att skriva dravel och rena sakfel,ligger väl till och med under din värdighet?



Föresten,,,dravel kan du bortse ifrån,har läst en del från dina tidigare inlägg,men sakfel borde du kunna vara utan.

2009-05-04 @ 11:00:38
Postat av: Blomman

Ja ja ja. Kul att du läser i alla fall.

2009-05-04 @ 12:57:23

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: