Då har man varit och hälsat på !

Klubben gav ett mycket seriöst intryck och jag tyckte det lät bra och intressant. Definitivt besked får jag på onsdag om dom väljer mig. Ett par intressanta nyförvärv var också på plats och testade. Jag tycker själv att jag är värd att få den här chansen. Nivån är hög och klubben har bra visioner. Jag känner mig smickrad att äntligen få komma upp på en nivå som jag tror passar mig och min spelide´. Skulle det inte bli något med denna klubben så blir det nog inget alls då blir det ett uppehåll från innebandyn men jag har andra intressen så min fritid kommer att fyllas en då. Men på onsdag skall jag lämna ett besked här på bloggen. Nu får man ladda först med den allsvenska premiären ÖIS-GAIS och sen HV 71-FBK. Ha det gott vänner.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: