Det jag och Rambo mot resten av världen !

  Då så då var denna dagen med a laget i Värnamo IK till enda. Dagen började med paintball och jag har tre goa märken på sidan av Wangmos bössa ett på fingret från Robban, Det vet i fan om inte dom var ute efter mig nu när det var sista natten med gänget eller vad man nu skall säga ha ha. Jag körde ju så för min del var det lugnt men P tog nog priset som fullast på festen men han är ju så rolig och en sådan skön kille så man kan bara garva. Sen blev det planka och musikquiz och vi vann inte det heller, hade det varit 80tals punk hade vi vunnit lätt bara som en markering . Men nu var det mycket modernt och engelskt och det är helt klart inte min grej och inte mina lagkamraters eller tydligen ha ha. Sen fortsatte dom som skulle ut på Harrys. En hellyckad afton. Jag vill tacka Strandhamn för den goa maten och Robban för paintball första gången för mig men hur kul som helst till sist vill jag tacka alla spelare för dom fina blommorna som jag fick. Det kommer att komma bildbevis från den här festen och dagen när Strandis har mailat över dom. Lycka nu till killar ni har varit underbara att jobba med. Bilden ni ser är nog en sådan person som behövt att vara för att klara mig bättre inom krigets värld ha ha. Tills sist vill jag tacka min assisterade tränare Klas Malm du är en fantastisk människa glöm aldrig det.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: