Ett stort jävla fett grattis !

    Kasper jag vet hur du har tråcklat med ditt körkort men idag har du fixat det. Fy fan vad stolt jag är över dig. Du har som den andra personen på min släkts sida grejat kortet så bra du är. Grattis din jävel ha ha. Tacka mamma också som har tjatat på dig att köra och plugga hon har stor del i det. Kör som du brukar lugnt och tryggt  och se upp för sköldpaddan. Kram min långa man.

Obs det är inte Kasper på bilden.

Postat av: Agnes

Ja, det känns helt fantastiskt att han klarade det, men nu får jag väl aldrig ha bilen han har redan tingat den till i morgon! Inte klokt att våran grabb är så stor!

2009-04-15 @ 15:22:51
Postat av: Blomman

Skönt att du säger vår för det är han verkligen.

2009-04-15 @ 15:58:45

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: