I morgon lördag åker jag till ......

Ha ha det trodde ni va? Jag och Agnes skall träffa ev den nya klubben om det nu blir så. Jag är ju en av tre som dom skall träffa. Det skall bli kul att äntligen komma iväg. Skulle ju ha träffat dom förra helgen men det sket sig av olika anledningar. Man är ju lite nervös för att träffa nytt folk men det skall säkert gå bra. Det är alltid kul med nya utmaningar och det skulle ju det verkligen bli med en flytt osv. Men nu stöttar min älskling mig i detta och det känns oerhört bra.Men som sagt vi får se hur det blir. Dom kan mycket väl välja någon av dom andra. Men jag skall göra mitt för att göra så bra intryck som jag bara kan. Att göra ett bra intryck första gången man träffas är alltid viktigt. Men nu skall jag städa lite och samla pluspoäng samt att ladda för HV,s bortamatch. HV tröjan är ny tvättat och slutspelsskägget är långt vad kan gå fel ? Men den som lever får se. Ha en underbar helg alla som läser här.

Postat av: Putte

Då blir det inget Uddevalla i helgen då din gamla grytulv, men lycka till o hälsa Agnes.

2009-04-03 @ 14:38:57
Postat av: Blomman

Nix det blir det inte Putte. Jag skall hälsa henne hälsa ditt bihang med. I kväll skall vi kolla hockey och heja på HV 71.

2009-04-03 @ 14:40:37
Postat av: Putte

Bra då vet jag så det inte blir några skandaler på fesivalcampingen. Replokal verkar på gång då Rolle funderar/köpa på hus (ska vi börja repa då...det kan ju bli bra...). vi har party på påskafton och Kai-Martin (från stick), mm kommer så e ni sugna så hör av er.

Än en gång lycka til i......jag vet.....

2009-04-03 @ 16:07:51
Postat av: Blomman

Ja för fan jag är på att repa. Jag skall kolla med Agnes . Kan du fixa sovplats i så fall.?

2009-04-03 @ 16:30:52

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: