Janne Karlsson tar över skutan !

   Ja detta blev officiellt idag att HV ,s nya tränare blir Janne Karlsson detta var ingen överraskning direkt. Janne har spelat i HV och senare tid tränat Indianerna från Göteborg och Lejonen från Lind köping.Hur skall det gå då ? jag har blandade känslor. Jag hoppas att han kan agera när det blåser snålt för det gör det som tränare. Hur klarar han pressen när det går tungt? Ja fan vet. Men HV måste stärka upp sin backsida, samt ha en riktig striker. Jarmo Jager skulle inte vara fel och jag har hört rykten att så är fallet. Ja ni får idiotförklara mig men jag har hört detta. Jag hade mer en gärna sätt Jager i HV,s underbara tröja. Men den som lever får se. Nu skall jag lida med GAIS ytligare en säsong ha det vänner och kom ihåg pucken är platt,


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: