Spelarmöte och lyxlägenhet !

Igår fredag träffade jag spelarna för första gången det var ett bra möte killarna verkade vara laddade för uppgiften. Försäsongen drar i gång 4 maj. Jag kan inte garantera att vi skall bli bäst men jag kan garantera att vi kommer att vara mycket bra tränade när serien börjar i alla fall. Jag har bestämmt mig för att CL skall bli det lag som jag har tränat allra hårdast det innebär fruktansvärt tung träning. Jag hade känslan av att det ligger något i luften, man kan inte ta på det men det känns som det är något riktigt bra på gång. Visst killarna ställde inte så mycket frågor och så där men så brukar det bli när man träffas första gången. Det brukar ge sin om några veckor. Jag tycker det här skall bli så himla roligt det känns som en riktig nytändning för mig och jag är enormt laddad. Sen till det andra "lyxlägenhet" nja kanske inte men en trivsamt rum var det och det ligger mitt i stan med ett gångavstånd till hallen på ca 3 minuter perfekt enligt mig. Visst rummet var inte så stort men det var mysigt och jag har ju flyttat för innebandyn skull så jag har inga direkta krav men det fanns tv, bredband en säng ,ett bord ,två stolar, en garderob, badrum och toalett och ett pentry, det är lite som när jag gick på folkhögskolan. Min tid kommer att vara fylld av att jobba och syssla med innebandy, jag kommer nog att titta till dom andra lag med för att hålla koll på div 5 laget och junisarna hur dom utvecklar sig och hoppas att man kan hitta  ett eller annat guldkorn och lyfta upp till A Truppen. Håll i hatten krutröken har lagt sig nu skall det bli rocken ´ roll.

Postat av: Putte

Håller tummarna för dig och kommer för en gång skull följa innebandyserien.

Och bredband e viktigast så du ladda hem filmer med snälla flickor i handlingen.....

Ha de bäst din babianstjärt

Putte

2009-04-26 @ 10:36:44
Postat av: Putte igen...

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=435423452

Postat av: ?

När flyttar du till kalmar blomman ?

2009-04-26 @ 19:48:36
Postat av: ??

När flyttar du till kalmar blomman ??

2009-04-26 @ 19:55:27
Postat av: Blomman

Vecka 33

2009-04-27 @ 09:16:12
Postat av: HVmannen

Vore kul om Cl98IC deltog i turneringen SIK ska ha ;)

2009-04-27 @ 16:46:59
Postat av: Blomman

Vi får se hur det blir HV mannen, vi skall kanske ha en egen turnering.

2009-04-27 @ 21:15:46
Postat av: Blomman

HV mannen jag kan glädja dig med att vi kommer den 29/8.

2009-04-28 @ 10:55:38
Postat av: HVmannen

Härligt :)

2009-04-28 @ 17:05:08

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: