Asta Kask, Sixten Redlös och lite annat !

Då var helgen gjrd på hemmplan och på måndag bär det av till Kalmar igen. I fredags var det  ju spelning med Asta och Sixten och undertecknad skulle ha sjungt med Asta och Ringhals Brinner men tyvär så ville inte vakterna släppa upp någon på scenen synd och väldigt tråkigt det hade varit en ära att få sjunga med dessa grabbar. Men herrejävlar vilket ös det var man kan inte tänka sig att dessa grabbar är en bit över 40 år sjukt bra Dom lokala hjältarna Sixten Redlös var ju på hemmaplan och hade fullt av fans såklart. Och ironin lever kvar hos Jöjje, vid låten I wis a was an animal delade han ut hotdogs till publiken lika fyndigt som kul. Med andra ord detta blev en helyckad afton så det här kommer jag att leva på länge länge.

Och så lite annat .......

Vi har ju på träningsturnering i Skillingaryd med lag som Carlshamn div 1 Skillingaryd, Sävsjö och Wilands från div 2.

Vi slutade på en delad andra plats med vinster mot Carlshamn 8-2 och Sävsjö 5-4 förlust blev det mot Skillingaryd 2-1 och Wilands 4-2. Jag tycker att jag och Martin har fått ganska klara och possetiva besked om laget vi saknade ju trots allt en del folk också så jag tycker att det visade att vi är på rätt väg. Bästa matchen var mot Carlshamn där vi dominerade från början till slut, och den sämsta var väl mot hemmalaget Skillingaryd där vi inte alls kom upp till normal standard. Men jag är mycket nöjd med grabbarna och deras insats. En bra helg helt klart. Nu väntar en spelledig helg och sen har vi 2 matcher kvar mot Färjestaden och Lessebo innan det är dags för seriepremiär hemma mot Södra Dal



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: