Det var en gång !

En gång fär länge , länge sen i det soliga Uddevalla hade jag en kompis som hette XXX han var lite udda och speciell på sitt sätt. Han hade inte så många vänner, men han var en kul kille. Han var inte så nogräknad med brudar utan han träffade den ena konstigare en den andra. Man såg en hel del passerade förbi. Nu tror jag att han bor i Göteborg och har stadgat sig men vet faktiskt inte hur det är , jag har inte träffat honom på flera år. Men här kommer ett par sköna grejer. En gång när vi var ute och fiskade så helt plötsligt klädde han av sig helt näck och sprang ut i vattnet och jag och den andra killen som var med  skrek vad gör du ? jag skall bara skita sa han ha ha. Det är bara han som skulle kunna komma på en sådan grej. En annan gång låg han och skavade med en en brud så säger hon till till XXX har du stält in MJÖLKA ! , ja i förmiddags svarde XXX, en annan ha de ju dött av garv och lagt ner men inte han. Han var just så en skön snubbe som inte brydde sig så mycket och det skall han ha kredd för. Bara för att man är lite udda så innebär det inte att man är dum i huvudet . Var du än befinner dig så hoppas jag att du har det bra nu. Jag vet att du hade en tuff resa i din ungdom  så jag hoppas verkligen att det har gått bra för dig.

Postat av: Anonym

det finns ju facebook du kanske hittar honom där

2009-08-21 @ 07:13:48
Postat av: Anonym

Nja jag undrar om han har facebook. Jag har ju inte det själv. Men tack för tipset.

2009-08-21 @ 15:05:42
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Oj jag glömde skriva att det var jag ha ha så kan det gå.

2009-08-21 @ 15:10:55
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: carita

gå in på www.facebook.com

2009-08-22 @ 14:34:19

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: