Fullt ös !

Ja på söndag bär det då iväg till Kalmar och en förhoppningsvis spännande säsong. Jag har ju inte hunnit träffat grabbarna så mycket en men nu är det bara in i hetluften direkt träning tre ggr per vecka plus matcher, det blir svettigt men det är så det är på den här nivån. Träningsmatcherna är klara och vi spelar dubbelt den första helgen 15- 16 aug. Första matchen blir Westervik borta sen blir det Växsjö vipers, tuffa motstånd direkt. Jag tror att vi har en bra chans i serien med extra krydda på Skillingaryds Matcherna för min del. SIK satsar ju stenhårt och har ett bra lag och har värvat smart. Dom tillsammans med Malmö , Palmstaden Engelholm får hållas som stora favoriter vi hoppas att vara på den övre halvan i alla fall, det blir ett tufft andra år. Alla lag måste ta oss på allvar så det tror jag dom gör också. Men den som lever får se. Spännande skall det bli i alla fall.

Postat av: Putte

Håller tummarna för dig och stort lycka

Har du med dig datorn till Kalmar (man får ju ha med sig hunden in i himlen, så)

2009-08-07 @ 15:49:09
Postat av: Blomman

Jajamän den skall med man måste ju hålla koll på världen utanför Kalmar.

2009-08-07 @ 15:53:27
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Alkiz

Lycka till,sätt igång kvarnen nu och gör köttfärs av motståndet.Glöm inte o ha lite roligt oxå....;)

En sak till...pissa långt annars kommer det i byxan....haha

2009-08-09 @ 14:02:51
Postat av: p

Ring mig (har inte ditt nummer), har fått förfrågan om vi kan spela i gbg på lördag

2009-08-13 @ 07:04:17
Postat av: Putte igen

Hallå din vattenbuffel har inte hört av dig för du säkert jagar en jävla plastboll med hål i....

Eftersom jag inte har hört av dig gav jag följande statesment till arrangören (Wolfmother spelar samma dag och vi kunde mött dom backstage...din plastbolls jagande.....)



Fattijons har fått en förfrågan att spela under pågående kultturkalas i Göteborg tillsammans med The Skänks på Egalia i Göteborg nu på Lördag.

Vi måste tyvärr tacka nej pga vi är punkdinosariuer (om man kliar oss bakom örat tar det ett år innan det händer nått o vi viftar med svansen).

Men vi tackar katten för omtanke och lovar att återkomma i höst.

Ha det bäst så länge

Putte,Rolle o så lille Blomman

2009-08-14 @ 19:05:41
Postat av: Blomman

Min blogg har varit nerstängd sen jag flyttade nu funkar det igen , burken e bytt surt att vi missade din håriga misstlur, men shit happens. Men jag är på banan igen.

2009-08-17 @ 21:58:56
Postat av: P

Gott.

2009-08-18 @ 09:29:58

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: