Jag har blivit rånad !

Hemma i byn klipper jag mig för 170 spänn hos Mattie, en Iranier som är skitduktig på att klippa. Idag skulle jag klippa mig i Kalmar på en dropp in inte långtifrån där jag bor, 280 spänn, det är fan i mig rån anser jag för att bli av med kalufsen lite. Men det är klart då tog hon ögonbrynen med. Varför kostar det så mycket att klippa sig ? ja frågan är befogad, med tanke på hur lång tid det tar att klippa min rock, n roll frissa utan vax utan gele så är priset i överkant Visst jag blev snygg som fan som jag alltid är, men en då ha ha. Självförtoende ja det har jag. Tänk om jag hade varit pudelrockare, hujeda mig vad dyrt det skulle ha blivit, med permanet, föning osv. Frågan är vad går frisörerna efter för taxa, timme, hår skägg eller vad ? Ni som har bättre insikt en jag i detta ärende kan väl lägga en blänkare på bloggen. God jul och Grönsvart hår på er !

Postat av: putte

Va de nostalgi igår på Asta??!!finns det någon fim o lägga upp på Fattijons sida (lägg ut den på youtube).

Lycka till på dagens matcher

2009-08-29 @ 10:01:56
URL: http://www.myspace.com/fattijons
Postat av: Blomman

På grund av att vakterna inte ville släppa upp någon på scenen så blev det ingen sång på den planerade Ringhals Brinner synd men det var ett jävla drag, och ASTA KASK är Sveriges tajtaste livband .

2009-08-29 @ 22:55:05
Postat av: ändå

ändå inte endå

2009-08-30 @ 10:59:07
Postat av: Blomman

Kul att språkpolisen är på plats.

2009-08-30 @ 12:49:41

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: