Man skall ha husvagn ?


 
 I helgen var jag ju i Påskallavik och det var paradiset på jorden.Lugn skönt och härligt. Vi har ju och hälsade på Agnes moster och morbror som har en husvagn uppställd där. Ny har vi fått blodad tand och skall köpa en och ställa upp den där, man kan bygga lite som man vill om man vill ha altan  , staket  mm. Platsen är helt perfekt bra fiske och naturskön miljö. Det blir som att ha en sommarstuga fast mycket häftigare. Vatten finns och priset per säsong är  ju helt underbart endast 2000. Jämför det med Halmstad eller andra röjarställen. Så nu letar vi efter en husvagn med stort förtält till bra pris. Och det finns men vi har ingen panik utan kan skall kolla ordenligt och det finns det fynd att göra. Både jag och Agnes samt min ena son är ju lite  av  bohemer ha ha, och det här passar oss perfekt lite nördvarning men en då. Jag återkommer i detta ärendet när vi har köpt en. Vad har mina läsare för erfarenheter av husvagn , har ni några kul eller mindre kul minnen? berätta gärna. Ha det gott mina vänner.....


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: