Störst , mest och flest !

Ja efter helgens fiske/semesterresa så får jag väl titulera mig fiskemästare i kategorin släkten. Facit blev 3 till mig 2 gäddor och en abborre tvåa kom Agnes morbror som fick en gädda och sonen blev utan men han var glad en då Jag fick även den största gäddan även att det inte var någon krokodil direkt runt kilot, men vi släppte tillbaka samtliga dom får äta upp sig till nästa år. Men det var fantastiskt skönt i Påskallavik och nu har man fått blodad tand inför nästa år. Jag återkommer med det i ett annat inlägg under morgondagen Det dom nappade på var två glad skedrag samt en liten atom , morbor fick en på wobbler. Vädret var kanon under hela helgen och vi hade det så mysigt. Jag hoppas att vi kan komma tillbaka en gång till innan sommaren tar slut hade bäst mina vänner.

Postat av: Putte

Allt annat än krokodiler är för fjollor : ), Nä då det låter som en trevlig tur.

2009-08-04 @ 07:41:56

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: