Tungt att vara ensam igen !

Då har Agnes åkte hem efter att ha hälsat på mig. Det är lite ensamt när hon har åkte. Man känner ju inte så många här och jag umgås ju inte med någon i laget. Men jag funderar på att hälsa på Agnes kusin i morrgon och hämta en cyckel som jag skall köpa av honom. Nu får vi hoppas att veckan går fort för då skall jag hem till byn igen då händer lite kul i alla fall Asta Kask och Sixten Redlös i Husqvarnaparken på fredag jag skall vara chaffis till sonen och hans vänner sen är det än träningsturnering i Skillingaryd på lördagen då hoppas jag att vi skall göra bra matcher.  Veckan där på åker jag hem igen då är vi spelediga och då är det Wilda Westenlajv och det skall bli skitskoj även Agnes skall vara med där och sonen med. Vi får se vad det blir för intriger där och hur många den sanslöst  hänsynslöse Snekey Pete har ihjäl eller om han själv överlever jag får återkomma till det.. Ha det gott mina läsare....

Postat av: Agnes

mm älskling jag tycker också det är tomt men nu är det bara fyra dagar denna gången....puss

2009-08-23 @ 22:59:26
Postat av: Anonym

Precis det var en mycket bra helg puss gumman.

2009-08-23 @ 23:01:56
Postat av: majken

Blir kul att ses på Fredag då Blomman.

Du vet väl att JK spelar i Uddevalla 31/10 oxå



morsning

2009-08-24 @ 16:31:32
Postat av: Blomman

Ok Majken nej det visste jag inte men skall kolla hur jag har det då ? Hinner vi snacka lite på fredag eller ?

2009-08-24 @ 18:10:09
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: