Årets sista dag !



Detta året var för min del ett riktigt skitår pga av många orsaker, men eftersom jag är en obotlig optimist så tror jag att detta nya år kommer att blir riktigt bra, ialla fall hoppas jag det, för det kan ju inte bli mycket sämre i alla fall. Possetiv var att bloggens besöktes av sjukt många mer än vad jag hade hoppats på när jag startade den. Det som vore roligt är om fler skrev men man kan inte få allt ha ha. Ha nu ett rikigt GOTT NYTT ÅR !

Postat av: Börje

Folk tröttnar nog på att skriva eftersom du tar bort det mesta...

2009-12-31 @ 18:56:32
Postat av: Blomman

Jag tar bort anonyma personpåhopp.

2010-01-01 @ 13:20:52
Postat av: Peter

Tror också det är som Börje skriver. Att radera det som passar dig ger inte ett sunt blogg klimat.

2010-01-02 @ 08:35:49
Postat av: Blomman

Av vilken anledning skall jag behöva ta personpåhopp ?

2010-01-02 @ 12:01:07

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: