Grattis Svenska damlandslaget i innebandy !

Jag har sett samtliga matcher i dam VM, och Sverige genomförde det på bästa sätt genom att ta guld. Det har ju varit deras mål hela tiden. Visst motståndet i dam VM är inte så bra men att snacka om guld och sen  leverera är jäkligt bra. Till skillnad mot tex handbollslandslaget på damsidan som alltid snackar om medalj men alltid gör fiasko. Visst det går inte att jämföra sporterna på långa vägar, men det skiter jag i. Damlandslaget i innebandy var bäst när det gällde, och det kan ingen jävel ta ifrån dom. Så stort grattis än en gång.

Postat av: Släggan

Jo...men de landslagen kan du ju inte jämföra...handbollen är ju en mer etablerad sport med riktigt bra ligor runt om i Europa, där då Sveriges liga inte är fullt så bra. Innebandyn är ju inte riktigt där än. Sverige är ju helt outstanding! Men visst...om några år så kommer ju helt klart lagen i Norden vara med på allvar och till sist även övriga lag i Europa. Du ser ju bara på hockeyn...både Lettland och Schweiz har ju på allvar gått in & stört storlagen! Men till sist ändå...vinna VM-guld är alltid bra...oavsett sport! :)

2009-12-13 @ 11:30:49
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Blomman

Jag håller med dig Släggan.

2009-12-13 @ 13:42:19
Postat av: Lillsnörpa

Grattis från mig med!!! :) /Lillsnörpa

2009-12-13 @ 13:43:23
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: