Nu är helvetet här !

Ja vadå kan man undra ? jo snön , kyla och helvete. Jag gillar julen och allt bestyr med det och det får gärna snöa på julafton sen kan det försvinna och bil 30 grader varmt. Jag har ju ett protesknä som gör sig påmind under vintern och det stör. Sen stör det mig att skotta, det stör mig att frysa. Jag kan inte åka skidor inte testa på snowboard pga av det där jävla knät, så vad fan skall vi ha snö till ? Sen har vi kylan , vem tycker det är kul att frysa ? Vintermänniskorna säger , ja men barnen tycker det är kul med vintern, åka skidor , pulka kasta snöbollar i ögonen på folk så att dom blir blinda, nja kanske inte det sista det var väl lite överdrivet. Men endå ni fattar vad jag menar.Visst alla skall väl ha rätt till sin årstid, men min är defenetivt sommaren, gu så gött det är när det är varmt och skönt. Men jag får stå ut och böja mig för kan inte påverka detta helvetet i alla fall. Vad tycker ni om vintern ? är det pest eller fest ?

Postat av: Anonym

Nja, jag tycker nog mer det är fest! Fast inte att SKOTTA snö förstås...

2009-12-16 @ 08:26:30
Postat av: Sussie

Helt underbart fint ute nu med snö och någon minusgrad.

2009-12-16 @ 08:55:46
Postat av: Blomman

Ja smaken är som röven, klöven ha ha !

2009-12-16 @ 13:20:40
Postat av: Sussie

Det är väl bra det. Tänk vad tråkigt om alla tyckte lika. Skotta snö tycker jag är kul men har ju inget att skotta nu. När jag bodde i Bollnäs hos mamma så skottade jag alltid gårdsplanen "ler"

2009-12-16 @ 14:06:49
Postat av: Blomman

Du får gära komma hit och skotta om du tycker att det är kul ha ha. För då slipper jag.

2009-12-16 @ 14:32:06
Postat av: Sussie

Lite motion har du väl inte dött av hi hi

2009-12-16 @ 15:05:45
Postat av: Blomman

Nek det är sant men jag är sjuk, ont i örat och förkykl samt att ögonen rinner, får gå till docktorn i morrgon om det inte ger sig.

2009-12-16 @ 15:19:54
Postat av: Sussie

Ajdå vad du är mycket sjuk men du får krya på dig.

Kram.

2009-12-16 @ 15:32:05

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: