Tiger Woods är han en helylle kille ? eller ett tvättäkta svin ?

Ja den frågan känns väl befogad att ställa i dessa dagar! Jag tycker att Tiger är en utav världens bästa idrottsmän och han kommer att förbli en liten idol för mig som gammal golfare, men det har har gjort mot sin unga fru Elin är rent ut sagt svinaktigt. Man hade ju jävligt svårt att begripa att han hade hållt på med sånt skit. Hade jag hetat Elin hade jag lämnat honom och begärt skillsmässa och tagit hälften av tillgångarna och dragit som en avlöning, men alla är ju inte som jag är som tur är kanske. Hon skall ha stor kredd för om hon nu stannar kvar och förlåter Tiger, det är inte många som skulle ha gjort kan jag lova. Sen får vi hoppas att båda kommer någorlunda helskinnade ur det  här, för jag förstår att det är väldigt , väldigt jobbigt för båda. Jag kommer att sakna Tiger på golfbannan en mindre profil kommer att försvinna. Men på överskriften så svarar jag tänk efter före innan du hoppar i säng med någon annan än din älskade, det är inte värt priset du får betala.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: