Trött och hängig !

Skönt att det är helg, jag känner mig trött och det känns som jag håller på att bli sjuk. Men det är väl väderomslaget , det brukar ju vara populärt att skylla på. Men jag hoppas att jag piggnar till så jag kan ha en trevlig helg med nära och kära. Jag skall fixa lite taccos tills dom kommer hem. Sen undrar jag hur julen skall bli? kommer vi att få snö, skall jag köpa julklappar, skall jag skänka en tanke till dom som inte förtjänar det , det är många saker att fundera på i dessa dagar. Sen är det dags att kolla alla julgransbelysningen är ok, så man inte står där med tomteskägget i brevlådan sista dagen. Ja ja nu skall jag lägga mig och ta en ipren´ och vara som en vanlig man. Ha det gott mina vänner, berätta vad ni själva skall göra i helgen.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: