Att vara eller inte vara ? det är frågan!

Nu är det snart slut på säsongen, vad jag gör nästa år har jag ingen aning om. Jag har varit två år i min klubb. Jag trivs bra men det är ju inte jag som har sista ordet. Jag vet att jag och Klas har spelarnas förtroende,men sen finns det ju en styrelse som står över oss. Jag skulle gärna vilja prova högre upp.Jag tränade ju Skillingaryd i div 3 och hade förmånen att få vara med att föra upp dom div 2 vilket var väldigt kul. Men samtidigt känns det som en grym utmaning och försöka föra upp Vik en gång till, jag gjorde ju det 1995. Så det finns alla chanser att lyckas med laget igen. Men skall man vinna en serie så skall man ha det rätta flytet ha,ett bra lag och mycket jävlar anamma ja då kommer man långt. Vi ligger förnärvarande på femte plats och den hoppas jag att vi fixar då är det en placering bättre en förra året och då visar vi att vi är på rätt håll. Vi har tagit mer poäng i år en förra året. Visst vi är inte nöjda vi hade hoppats på en högre placering Men många orsaker har gjort att vi ligger där vi ligger. Vad det beror på vill jag inte gå in på här. Men som sagt en match kvar och vi skall kriga in i kaklet.

Postat av: LINDA

Sv: Jag kan inget om fotboll så jag kan inte kalla mig Gaisare eller något alls.

2009-02-27 @ 18:50:09
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Glitterstina

Hejja Luleå!Visst Blomman?:-)

2009-03-04 @ 12:02:18
URL: http://glitterstina.blogspot.com/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: