Då var det klart med huset i byn !

Jag fick ett mail idag att jag får ta över Askerbo som det heter i medeltidsbyn, men i samråd med han som äger det om vad som skall göras.Lite grejer skall inhandlas och jag har redan köpt en ljuskrona kan man säga en tung pjäs som man skall ha värmeljus i samt en kaffekittel. Men det kommer bli mer. Agnes har ju släktingar som jobbar idiellt på Erikshjälpen tror jag det heter och dom skulle hålla ögonen öppna på gammla grejer som jag behöver. Så nu längtar jag till få sätta igång och renovera huset,för det är en dels som skall fixas. Så jag hoppas att det här snöhelvetet snart försvinner så vi kan komma igång. Jag skall lägga ut bilder bara jag hittar laddaren till digitalkameran. Ha det gott i snöyran helst sitter jag in i värmen och myser.

Postat av: Agnes

Va kul! Längtar också till när vi kan va därute då är det två hus att fixa med ( tre med det där hemma!).

Njut inte så mycket av stugvärmen så du glömmer Zorro bara ; ) kram

2009-02-11 @ 13:48:28
Postat av: P e r n i l l a

Fin blogg. Ha en bra dag! :)

2009-02-11 @ 13:51:27
URL: http://pernillabremer.blogg.se/
Postat av: Blomman

Agnes jag glömmer ingen !

Pernilla tack så mycket. Det är Babbis förtjänst hon är grymt bra.

2009-02-11 @ 14:34:15
Postat av: Släggan

Hoppas snön stannar några veckor till, så jag får chansen att kasta mig ut i backarna på min bräda...så jävla gött!!! Det är ju såhär en vinter ska vara...inte det där slask-regnet som det är annars...



Rock On!

2009-02-12 @ 10:34:31
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Blomman

Nej nej nej Släggan. Det skall vara 30 grader varmt.

2009-02-12 @ 11:19:02
Postat av: Släggan

Om några månader ja...men nu ska det vara kallt & snö...

2009-02-13 @ 09:13:53
URL: http://sledgemeister.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: